Gå til innhold

Noen andre en meg som reagerer på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

At hun ni åringen som heldigvis ble funnet i god behold ikke ble meldt savnet før kl.23.37 på kvelden??

Jeg har ingen ni åring selv men hun forsvant faktisk kl.13.30 og husker selv når jeg var ni år, da hadde vi klare avtaler og brøt vi de så var det fort krise i hjemmet. Syns det virker litt rart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det så sent? Hm.

Kanskje familien lette etter henne selv før de ringte politiet? Husker da søstra mi var borte en gang da hu var lita, da lette vi jo en god stund selv før mamma ringte politiet - og i samme øyeblikk dukket hun opp takk og lov. Kanskje foreldrene kom hjem ettter jobb feks og ikke visste det fra 13.30 men fra 17? Jeg aner ikke noe om den saken her jeg, assa, jeg bare tenker at det ikke nødvendigvis er noe muffens :)

Skrevet

Jeg reagerte på hele historien...

Hun var hos en venninne og kom ikke på å gi beskjed før hun hørte at hun var savnet?!

Hvorfor må ikke 9-åringen si fra hvor hun går?

Hvis de har ringt vennene, hvorfor ikke denne familien?

Mange spørsmål som melder seg her...

Skrevet

ja hele opplegget der er ganske rart...

Skrevet

Uff jeg ser at jeg ikke har fulgt med i det hele tatt...Ble hun ikke funnet der før idag morges?? DET er jo spes - har hun prøvd å rømme eller? En niåring overnatter vel ikke hos en annen uten at foreldrene vet det?? Eller er det jeg som har misforståt??

Tror jeg vurderer å trekke tilbake kommentaren min om at de tikke er noe muffens her....

Skrevet

Det var det jeg lurte på også om hun har stukket av...Fælt med en ni åring som prøver å rømmme liksom?

Det kombinert med hvor lang reaksjonstid foresatte virker til å ha hatt så syns jeg hele saken virker litt skummel. Flott at hun ble funnet i god behold, fikk litt bange anelser og flashback fra Baneheia når jeg leste om saken. Uff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...