solei Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Skal til Danmark i august. Må jeg ha pass til jenta på 6 år? Skal reise med fly,
*Lille Persille" Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Ja, det må du. Det er bare innenlands man kan reise med andre identitetspapirer (men for en liten jente har man ingen andre muligheter til identitetspapirer enn pass.)
bl0mma Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 På fly må alle som reiser kunne legitimere sig tom barn på ett par uker som min va da vi reiste første gang:) Va ikke lett o holde hodet oppe til passbildet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå