Gjest Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Jeg har siden kvelden 17.mai hatt veldig med kynnere. Hadde jeg vært nærmere fødsel, hadde jeg begynt å tenke at det var tidlig fase av fødselen som var startet. Blir helt andpusten og tørst, når takene setter inn, og gjør litt vondt på noen av dem... Noen fler som opplever kynnerne slik?? Skal til lege idag, så skal spørre der! Er bare 23 uker, så altfor tidlig for babyen å komme.......
Tyren78-09+12 Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Har også slitt med kynnere i noen ukern å. Jeg er 24+5. Det er veldig ubehagelig..klarer ikke å gå noe særlig langt lenger før det kommer, og heller ikke anstrenge meg. Magen bli knallhard og det sprenger på helt fra ribbeina og ned.Blir også andpusten og tørst. Jeg visste ikke helt hva det var, men legen sa det var kynnere. Jeg ble 100% sykmeldt fra jobb, da vi har en fysisk tung jobb. Er visst ganske så vanlig med kynnere etter som jeg har forstått, og han sa det ikke var farlig, men at jeg burde ta det med ro, og at de ikke burde komme veldig ofte(har hørt om de som har det flere ganger i timen). Hvis de gjør det så tror jeg man får noe mot det(medisiner?). Her får heller ikke babyen komme ut riktig enda! Har ikke termin før 6.september, så den må holde seg i magen noen måneder til enda ja
heisim Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Hei. Jeg har det samme. Var hos legen på onsdag og ble sendt rett på sykehus. Der tok de masse prøver og ultralyd både innvendig og utvendig. Babyen min har det heldigvis bra da, men den har tapt litt vekt i forhold til egen kurve. Jeg er akkurat 23 uker idag. Jeg fikk velge mellom innleggelse eller sofaen hjemme. Dro hjem, og merker at det er umulig å forholde seg helt i ro. Det de sa var at det ofte kan komme av en infeksjon. Mest sannsynlig så er alt bra, men det er jo lurt å få sjekket cervix (livmormunn) sånn at den ikke er moden. Lykke til idag. Håper alt er som det skal være
Tyren78-09+12 Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Heisim: hvor ofte har du kynnere da? Må være ganske ofte siden du ble sendt på sykehuset? Har ble jeg foreløpig bare bedt om å ikke anstrenge meg for mye, men at det bare var bra å bevege seg litt..men at jeg skulle kjenne når nok var nok og ikke presse meg. Viktig med hvile. Som oftest er nok allting bra, men likevel betryggende at du fikk sjekket det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå