Gjest eelis+spire Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article461955.ece Her står det helt bestemt at spekemat er trygt å spise. Er dette noe nytt, eller er det feil? Jeg er forvirret...
snuffe Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Det er feil. De offisielle kostholdsanbefalingene har ikke blitt endret, spekemat er fremdeles frarådet. At jordmødre sier noe annet er bare pinlig. De er muligens eksperter på gravide og fødsler, men de har da virkelig ikke noen enestående matfaglig kompetanse.
Juni prinsesse Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Jordmor sjekket det for meg da jeg spurte, i og med at hun ikke visste. Og da ringte hun meg opp senere samme dag, og ringte til og med samboeren min da jeg ikke svarte for å be meg om å holde meg unna spekemat, da de ikke kunne garantere at det var trygt. Det er ikke sikkert at du blir påkjørt hvis du går midt i veien, men jeg ville ikke gjort det for det...
Rotte-mamma Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Ha ha, nå fikk jeg meg en god latter på morgenkvisten. Bra sagt:-)
Gjest eelis+spire Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Hihi, artig sammenligning :-) Men takk, da vet jeg det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå