Gå til innhold

Jeg har blitt mormor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen minutter siden fikk jeg mms med bilde av vidunderet, regner med at jeg får en telefon fra datteren min snart:) Puh, da kan jeg endelig puste ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!!:-)

Skrevet

Gratulere. Gleder meg til barnebarn selv jeg, og kanskje blir det ikke så lenge til heller!

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!

Skrevet

Takk:) Endelig er ventetiden over, han lurte oss litt, så vi trodde han skulle komme for tre uker siden:)

Og det var da slett ikke meningen å være anonym...

Skrevet

Takk:) I morgen blir det tur på meg og den nybakte oldemoren, dattern min bor på feil side av Oslofjorden. Hadde det ikke vært for det hadde jeg vel allerede vært på plass;)

Skrevet

Dattern min er i fin form, ble innskrevet 17.30 etter å ha vært koblet til CTG en stund. Har gått med rier hele helga og vært ganske dårlig. Klokka 00.51 var junior ute. Og det var jo kjapt når det først skjedde noe. De tok vannet etter vaktskifte litt før kl 23, det var da 5 cm åpning. Nurket var stjernekikker, og da tar det vel gjerne litt lenger tid? Jordmora kalte min datter en katt siden det gikk så kjapt og greit:) Svigersønnen min ringte like etter at vannet var tatt, da antok de 5-6 timer til, men det tok bare to... Godt hun ikke ligner på meg, jeg brukte 37 timer fra vannet gikk første gang, da stoppa det opp på 3 cm, og jeg brukte 8-9 timer fra jeg ble satt på drypp...

Får dunke hodet i veggen så jeg kanskje får sovet litt, er en smule gira her:)

Skrevet

Så hyggelig! Gratulerer!

Skrevet

Takk:) Er kjempemoro, første barnevarn, og oldebarn på begge sider, så det er jo kjempestas. Vi har jo vært kjempespente alle sammen. Farmor og farfar har allerede vært på besøk, de befant seg Skien allikevel, svigerfaren til dattern min skal dra avgårde på plattform senere på morgenen, så han måtte jo få se nurket før han dro avgårde. I tillegg hadde hun med seg bestevenninna si, som fikk samboern sin til å kjøre seg fra Grimstad til Skien i full fart, i tillegg til svigersønnen min da, så det var fullt på rommet etter fødselen... Og her sitter jeg, på feil side av Oslofjorden og bare verker...*sukk* Svigerforeldra var ikke med på fødselen da;)

Skrevet

gratulerer så mye,med ditt første barnebarn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...