Gå til innhold

Ny nedtelling! TIRSDAG 19 MAI- hvor mange dager igjen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

denne har jeg sett frem til lenge!!! 9 dager- og en-sifret antall dager igjen!

men er egentlig 13 dager til termin da- men har hoppet 4 dager frem i køen:P

igansetting om 9 (!!!!!) dager :))

(begynne å gjøre klart det som gjenstår nå kanskje??)

kan jo vaske noe f.eks- alltids noe å vaske på:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

26 dager! Og jeg tenker også på vasking :P Må vel tørke støv av alt babyutstyret som allerede ble satt frem for noen uker siden ;)

Skrevet

-6 og er så innmari sliten og lei...

Skrevet

-4

Tror kanskje noe er i gang nå:) Har hatt vonde sammentrekninger i natt, som ikke kan sammenlignes med de helga da eg lurte på om eg var fødeklar. Har akkkuratt begynt og ta tida, så HÅPER nå. Slimproppen gikk også i natt så er jo ett godt tgn..

Skrevet

54 dager igjen.. Lang tid å vente...

Skrevet

54 dager her også... leeeeeeeenge!!!!!

Skrevet

har termin i morgen:)

Skrevet

3 dager igjen, og null tegn på at noe er på gang...

Skrevet

14 dager igjen.. Men ikke noe tegn til at noe er i gjære...

Skrevet

33 dager i gjen.

Når begynner dere å vaske og gjøre klart babyklær/utstyr? Føler det er litt for tidlig ennå....?

Skrevet

52 dager. Jeg begynte å vaske for leeenge siden. Men det er fortsatt mye som skal gjøres. Jeg har ikke montert sammen vugga enda, og det er noe som gjenstår å kjøpes. Jeg har tenkt til å gjøre litt hver uke, så har jeg litt å stelle med.

Skrevet

Oj, kanskje det er påtide å sette igang med vaskingen da...Har liksom tenkt at jeg har goood tid. Men babyen kan jo komme litt før (håpe håpe...) så det kan sikkert være greit å ha ting klart:-)

Skrevet

17 dager igjen her :o) Er mega-lei og gleder meg bare til lillegull kommer ut!:I)

Skrevet

Termin i morgen her også. Hadde vært gøy å være en av de to prosentene som føder på termindagen :-)

Skrevet

35 dager igjen, og første dag at jeg kjenner at jeg har begynnt å bli litt lei!!!

Skrevet

feirer rundt tall i dag, 10 dager, jeg skal pusse vinduer, det har jeg hørt skal få fart på sakene :)

Skrevet

42 dager til termin!

Skrevet

3 dager igjen og ingen tegn til action.... Får gjøre litt husarbeid idag og ha masse sex og håpe at det setter fart på sakene:)

Skrevet

60 dager igjen, går altfor sakte.... er drittlei nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...