Gå til innhold

Hvor finner jeg de billigste (og beste!) bleiene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kiwi har hver 4. pakke gratis, noe som gjør de ganske billig. Det er det billigste jeg har funnet hittil. Bor nære Sverige, men har ikke undersøkt bleieprisene der enda. Noen erfaringer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rema 1000 er faktisk billigst:)

Skrevet

jeg har sjekka priser på noen av butikkene der, og ser ut som di er dyrere i svergie

Skrevet

rema 1000 er billigst... der får man jo to pakker pampers for prisen av en, hvis man kjøper den esken med to bleiepakker i.. Det kan verken meny el kiwi matche, selv med sine "tilbud" om hver fjerde gratis.

Skrevet

Men...bruker de Pampers eller Libero????

Skrevet

Jeg har valgt Coop sine bleier til jenat mi. De er svanemerket og i test det mest miljøvenlige bleiene, og vi har ikke problemer med at de lekker. Kan bli ganske tunge.

Betaler på det lokale Coop marked 19.90 eller 29.90 pr. pakke. Dette er ved bruk av Coop-kort.

Nå er jenta 3 år, og om hun merker at de er våte så håper jeg på inspirasjon til bleieslutt. Dermed blir hun gående litt lenger med dette.

På Coop betaler jeg 39.90 (med Coop-kort) for Libero eller Pampers.

Skrevet

nyfødt bleier på rema er 12,90 kr og opp til 24 kr..Billig assa fikk sjokk jeg,sist for 12 år siden kosta en pakke bleier 80 kr

Skrevet

dersom du bruker libro så er kiwi billigest, vi bruker ikke pampers pga at de er tilsatt lotion og det er ikke bra for babyen med alle mulige produkter på huden. Mest mulig naturlig er mitt motto.

Sønnen min som nå er 5 har aldri brukt hverken krem eller salver og aldri hatt bleie utslett!!!=)=) Ingen shampo eller oljer når han var baby heller. Han bruker kun solkrem med fysisk filter når det er sterk sol. en gang rett etter han kom hjem fra sykehuset brukte vi hvetekims olje på huden for å få vekk fødsels fettet..

Skrevet

hehe, de blir dyrere etterhvert som man kommer over nyfødt-stadiet, det kan jeg fortelle deg;) De skal bare lokke til seg nye kunder vettu, derfor er startbleiene så billige. Kjekt det, såklart;)

Tror faktisk at Rema1000 er billigst på Libero nå også, pga det BigBox tilbudet de har startet med i det siste (1 krone per bleie). Problemet på Rema1000 her hos oss, er imidlertid at de alltid er tomme for de store boksene, og da hjelper det jo fint lite at det er så billig- grumf...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...