Gå til innhold

Veldig hovne ben, begynner å bli lilla.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bena blir bare mer og mer hovne for hver dag som går.

Merket nå nettopp at jeg har begynt å få lilla flekker på begge bena, men høyre foten er verst. Den begynner å bli bra lilla.

Det ser ut som om det er dårlig sirkulasjon i bena, og de er vonde å gå på og de dovner ofte bort.

Noen som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også sånn. Høyre fot er mye større enn den andre.

Så i går lå jeg nesten hele dagen med beina høyt, og hevelsen gikk faktisk litt ned. Og på kvelden ble det bedre å gå også..

jeg har noe som ser ut som blodsamlinger på leggene også..

Blir værre når jeg går eller står mye.

Prøv å ta en dag hvor du bare ligger med beina i soffa'n, og se om du er bedre dagen etter. Det ble jeg i hvert fall..

Skrevet

Mine føtter begynner også å bli rimelig blå og hovne, spesielt den venstre. Ikke noe pent syn akkurat, og så sprenger det på noe veldig. Jeg er tre dager over termin og skal til jordmor idag, så jeg skal spørre hva dette egentlig er for noe. Jeg har tre barn fra før, og ikke mulighet til å ligge en hel dag med beina i været, dessverre....

Skrevet

Det lilla du har på beina er åreknuter.. eneste som hjelper er å ligge med beina høyt og støttestrømper for smertene ellers... jeg har brukt støttestrømper i flere mnd nå siden jeg har en jobb som krever at jeg går og står mye.

Jeg er bare hoven i det høyre beinet!

Skrevet

Jeg er også veldig hoven i bena. Kjøpte støttestrømpet og synes det hjelper. Har ikke fult så mye vann i bena når disse er på. Men prøver også å ligge med bena høyt når jeg kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...