Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag HATER jeg alt og alle. For en drittdag! Jeg er drittlei unge i magen, jeg er drittlei sparking som aldri tar slutt og som gjør meg kvalm, jeg spyr av tanken på å få ut spetakkelet! Grr... HATER verden!

 

*puh*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du får en bedre dag i morgen! God natt. Med vennlig hilsen en Misantrop

Gjest eelis+spire
Skrevet

Henger meg på denne! Jeg er så sint at jeg vil ødelegge noe, jeg kjenner det koker! Idiot-verden, idiot-baby (LIGG I RO, HERSENS Y/()%#UYQ/%#Q!!!!!), idiot-jævla-venner som blander seg inn i livet mitt og tror at alt er deres business, idiot-barnefar, waaaah! Jeg klikker!

Skrevet

oisann..dette hørtes da ikke noe særlig ut...håper virkelig at dere får en bedre dag i dag...irriterende når andre ska blande seg inn i livet til andre,stemmer d...jeg har valgt å ignorere dem fra nå av,d kommer ikke noe godt ut av d å til syvende sist så er d faktisk vårt liv å vi avgjør hvordan vi vil ha d eller? masse lykke til jenter å måtte dere smile å le av alt etterpå...

Gjest Mylian blir trebarnsmor..
Skrevet

Hehehehe!

 

Sånn hadde jeg det sist svangerskap! Denne gangen er det foreløpig bedre, men så fort disse to begynner å sparke hardt og bli store osv så kommer jeg til å hate verden mer og mer..hehehe..

Skrevet

er i bedre humør i dag ja, selv om jeg jevnt over er en fare for omgivelsene for tiden:p er jammen ikke lett...

Gjest eelis+spire
Skrevet

Joda, er i bedre humør i dag, men jeg kjenner at det skal veldig lite til før jeg er tilbake i samme sinnsstemning igjen. Hehe, håper bussen er presis når jeg skal ta den! Godt råd å ignorerere de som blander seg, jeg tror jeg skal følge det. Jeg merker at jeg har det bedre uten dem, for å si det sånn ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...