Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 jeg ble mor for snart fire uker siden... Det er både slitsomt og koselig, men jeg tror ikke de helt store morsfølelsene har kommet på plass enda... Jeg er ganske hormonell og tar lett til tårene når jeg blir sliten etc.. Men.. jeg synes gutten min ser rar ut.. eller.. mindre pen kanskje... Jeg kan ikke se at han ligner på meg i det hele tatt, og virker dermed også litt fremmed på en måte... Jeg vet ikke om dette er normalt og det plager meg at jeg ikke synes han er så veldig søt.. huff, får dårlig samvittighet av det..
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Helt normalt, kjære deg! Morsfølelsen er noe som vokser sakte men sikkert over tid til den blir så stor at den er altoppslukende! Jeg hadde også en "forsiktig start", men nå er jeg verdens stolteste mamma til verdens fineste og snilleste jente på 1 år! Det kommer, bare nyt babytida du, så kjenner du det før du vet ordet av det! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Han er jo et fremmed menneske som kommer inn i livet ditt og krever all oppmerksomhet. Klart du trenger tid til å bli kjent med han og komme i form igjen etter svangerskap og fødsel. Jeg syntes også at sønnen min var mer fremmed for meg enn datteren min som jeg fikk først. Men det gikk seg til etterhvert, og nå ser jeg at han er veldig lik meg.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 hehe.. da jeg fikk nr 2 på magen, så spurte jordmor om hun så ut slik jeg hadde tenkt. "Vet ikke", sa jeg, og tenkte "gurimalla for en rar og skrukkete baby dette var, da";) JEg var så redd for at hun skulle spørre om jeg syntes babyen var vakker, for DET kunne ikke jeg se at den kunne være der og da;) Men i dag er jenta vakker, du:) Det er sjelden at en liten nyfødt baby er søt. Det kommer ofte først etter noen uker, når de har vokst litt og lagt på seg noe mer. Men en kjenner jo at en vil beskytte og stelle og gjøre alt det beste for babyen selv om den ikke er det søteste i verden;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå