ice2c Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Har ikke hatt problemer med hipp før før, men har kjøpt en eske nå som jeg ikke får blanda ordentlig ut, selv om jeg rister flaskene mer enn jeg pleier. Blir store seige klumper av melkepulveret. Oppdaga det først ved at flaskesmokken ble tett, og baby rimelig misfornøyd... I de siste flaskene har det vært masse klumper og melka ser ikke ordentlig utblanda ut. Virker kornete liksom. Esken ser litt anderledes ut enn de jeg har kjøpt før. Ny innpakning. Men betyr det nytt innhold også? Står ikke noe om det på pakka som jeg kan se. Har ikke noen gamle pakker å sammenlikne med heller. Skal ringe i morgen og sjekke med hipp-folka, men lurer på om andre har opplevd det samme eller vet om de har endra oppskrift. Kan da ikke være bra for babyer detta.
Expat Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Vi blandet hipp kald med halvparten vann (risteriste) og så hadde vi oppi kokende vann fra vannkokeren. Perfekt temperatur og så kjapt da! Har du smakt på melka, er den ok?
ice2c Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2009 Smaker ikke noe rart tror jeg, men virker litt seigere pga at den ikke er ordentlig blanda ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå