Gå til innhold

"stråling" nedover beina

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld har jeg kjent en strålling nedover beina som jeg ikke har kjent før. Starter i rumpa og går nedover på baksiden av beina... Kjennest nesten ut som beina svikter, og det er ganske ubehagelig. Noen som har kjent det samme og vet hva det er? Har 20 dager igjen til termin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er nok bekkensmerter du kjenner.

for jeg kjente lik smerte i høyre benet en stund,

jordmor sa det var bekkenrelaterte smerter.

mine smerter forsvant da, som visstnok ikke var så vanlig.

men jeg ble rådet til kiropraktor, siden det er lange ventelister på henvisning til fysio fra fastlegen.

fikk aldri bestilt meg den timen, for de forsvant som sagt.

men om du merker økning i smertene, ville jeg nok kontaktet en lege eller jm bare for å fått det bekreftet.

og så bestilt time til kiropraktor.

lykke til

Skrevet

det var det jeg mistenkte. har hatt litt bekkenplager, men ikke i føttene sånn som nå...

takk for svar i alle fall :)

Skrevet

Har hatt det samme da jeg var ca.34uker paa vei. Er antagelig en nerve som sitter i klem. Jeg mista foelsen i enkelte kroppsdeler i tilegg. Men det kommer aaa gaar. fant ut at det enkleste var bare aa slappe av. :) Lykke til

Skrevet

Sånn har jeg det også, og det er sannsynligvis relatert til bekkenløsningsplager. Jeg har ganske kraftig bekkenløsning, og bekkenet presser på isjas-nerven, som fører til isjas-lignende smerter i rumpa og nedover høyrebeinet. Av og til svikter beinet også, og føles numment og ekkelt. Det er heldigvis ikke farlig, og går forhåpentligvis over etter fødselen.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...