Det blide sørlandet! Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Finnes det? Eller må man reise et stykke?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 De har 3d UL i kristiansand nå =) Røntgensenteret. Men vet ikke hvor flinke de er...
Det blide sørlandet! Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2009 Okei, det var jo ikke så altfor langt da. Tusen takk for svar
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Jeg hørte for ett par uker siden at det gikk ann å få det på langbryggen. Ikke 100% sikker på dette, men det er verdt en sjekk!
Det blide sørlandet! Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2009 Oi! Har jo fastlege der, tror jaggu jeg skal ta en tlf til han og høre om han vet noe da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå