Gå til innhold

til dere som er gravide for 2. gang :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere å få mage? de som husker det da... ;) går det fortere ved 2. gang? Lurer på om jeg bare er oppblåst eller lengre på vei enn jeg regnet ut ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen ble mye fortere stor her! Hadde problemer med å skjule graviditeten etter bare 9 uker!

Skrevet

For å si det slik: Betalte UL ut av egen lomme i uke 7 fordi jeg trodde jeg var minst en mnd lenger på vei eller at det var firlinger inni der... Tok omtrent fire dager før jeg måtte frem med gummistrikktrikset ;)

Skrevet

magen kom fortere med andremann, men er nå i uke 37 ikke større enn med førstemann. ref. magebilder og sf mål sammenligning.

Skrevet

hehehe, da er det vel ganske vanlig det her ja ;) Jeg håpet på å holde det hemmelig til ca 3 mnd men det tror jeg ikke jeg klarer! ;)

Skrevet

Fikk mage mye senere med nummer to, og har fortsatt mye mindre mage nå i uke 34 enn jeg hadde på samme tid med nummer en. Fikk mage ca uke 17 denne gangen, og kunne sikkert skjult det til uke 26 eller noe om jeg hadde gått inn for det.

Skrevet

Må rette meg selv. Uke 19 fikk jeg litt mage denne gangen.

Skrevet

3mnd bør holde hardt. Jeg var i gravidklær for lenge siden da. Nå er jeg 5mnd og 8 cm i omkrets fra max sist... Av andres erfaring roer det seg utover da! Takk og lov...

Skrevet

Fikk mage like sent denne gang som sist. Er 24 uker nå, og er null problem å skjule den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...