Cat.68 Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Som mange av dere vet så har jo jeg en sønn som blir 21 år i år. Han har aldrig hatt kontakt med faren sin, som konsekvent nektet å ha noe med ham å gjøre. Jeg har jo fulgt litt med opp gjennom årene og visste at hans far fått flere barn, og jeg visste også at han og hans kone nå er skilt. Jeg har også altid støttet sønnen min hvis han engang ønsket å ta kontakt, men han har føreløpig ikke orket tenke på det, da han for tiden sliter litt med seg selv. SÅ!!! Idag ringer hans søsken, og forteller at de letet ham i 1,5 år og at de inderlig ønsker å treffe ham og å ha kontakt med ham. Han har 2 søstre som tenkt veldig mye på ham. Det hadde vært en rar samtale da de allesammen var veledig beveget , rørt og nervøse, men de avtalte at de skulle snakkes mere i morgen da de samlet seg litt. Herregud så fantastisk dette er. At de letet ham opp, at de vil ha kontakt, og at de tenker på ham som sin storebror. "snufs, når renner gledestårene her. Dette fortjener han så inderlig, og jeg vet at dette er noe han bare turt drømme om. Livet kan ta noen fantastiske vendinger ibland. ;o))
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Så flott .Gratulerer så mye til sønnen din som har fått flere nye søsken .
Cat.68 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2009 For å ikke snakke om hvor takknemmelig jeg føler meg overfor deres mor som til syvende og sist har hjulpet dem med å finne telefonnr og lignende til ham. Stort av henne etter alle disse årene.;o))
Cat.68 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2009 For å ikke snakke om hvor takknemmelig jeg føler meg overfor deres mor som til syvende og sist har hjulpet dem med å finne telefonnr og lignende til ham. Stort av henne etter alle disse årene.;o))
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Har de fått vite at de skal bli tanter? Jeg synes dette var gode nyheter, Cat.68! Håper han ikke blir skuffet igjen.
Cat.68 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. mai 2009 Det vet jeg ikke anonym 03:13. Antar at det ikke ble snakket så mye om slikt igår. Men det får de nok snart nog vite. ;o))
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #10 Skrevet 21. mai 2009 Så kjekt å høre at det faktiskt kan ordne seg,får håpe mitt barn er like heldig....Om faren er like standhaftig.... Lykke til,til sønnen din ;0)
Cat.68 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 21. mai 2009 De har ikke bestemt noe fast dato ennå, men de snakker om å møtes i sommer en gang. Enten at de reiser hit til Norge, eller han til Sverige.))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå