Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere funnet den?

Jeg sliter litt med hva jeg skal gjøre.

er Frisør og trives egentlig med yrket men synes det er ugunstig arbeidstid og ikke minst rævva LØNN.

Har jeg vært barnløs ville jeg videre utdannet meg til makeup artist og stylist og jobbet innen tv/film show osv.

Men nå har det seg sånn at jeg har 2 små barn og ønsker derfor en jobb der jeg slutter i 3-4 tiden og med en stabil lønn. helst ikke helg.

tenker litt på helseseretær, tannlege sekretær, farmasøyt, reisebyrå....

Hva annet finnes det for meg??

synes dette er veldig vanskelig.

Kan også sette meg på skolebenken men vet ikke hva jeg ønsker.

Huff...

Råd og tips mottas med stor TAKK...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er selv frisør og TRIVES veldig godt med det!!! Jobber på et kjøpesenter, så arbeidstidene kunne vært litt mer barnevennlig, men utenom det er det min drømmejobb:)

Går det kanskje for salongen din at du jobber kun på provisjon og kanskje går ned i stillingsprosent? Da blir det mindre timer pr uke, men man blir myyye mer effektiv når man er på jobb.. funker som bare det på vår salong, og vi er mange som har unger:)

Og når det gjelder lønn, kan jeg ikke skjønne frisører som tjener dårlig!!! (hvis man ikke har timelønn da..den er jo veeeldig lav). Men har ikke stort sett alle frisører provisjonslønn i dag? det har iallefall vi, og da er det bare å stå på, så blir vel lønna deretter..

Men håper du finner en løsning som passer for deg:)

Skrevet

Jeg jobber i staten! arbeidstid fra 8-1530, fleksitid. enkelt å ta fri på planleggingsdager ol. Godt arbeidsmiljø og utfordrende arbeidsoppgaver.

Trives utrolig godt, og føler jeg har en veldig trygg jobb som paser kjempebra når vi har små barn. Kunne tjent bedre andre steder, men der ville jeg kanskje ikke hatt så gode arbeidstidsbetingelser.

Jobber med regnskap ol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...