Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Har dere funnet den? Jeg sliter litt med hva jeg skal gjøre. er Frisør og trives egentlig med yrket men synes det er ugunstig arbeidstid og ikke minst rævva LØNN. Har jeg vært barnløs ville jeg videre utdannet meg til makeup artist og stylist og jobbet innen tv/film show osv. Men nå har det seg sånn at jeg har 2 små barn og ønsker derfor en jobb der jeg slutter i 3-4 tiden og med en stabil lønn. helst ikke helg. tenker litt på helseseretær, tannlege sekretær, farmasøyt, reisebyrå.... Hva annet finnes det for meg?? synes dette er veldig vanskelig. Kan også sette meg på skolebenken men vet ikke hva jeg ønsker. Huff... Råd og tips mottas med stor TAKK...
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Prøv prostitusjon. høres ut som du egner deg bra i det yrke.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 og du kom fram til den konklusjonen kom fordi.....?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Herlighet for et tåpelig svar. Jeg studerer til å bli sosionom og trives veldig godt, planen er å videreutdanne meg til familieterapeut. Håper du finner noe du vil trives med, lykke til:)
Miss Misantrop Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Mitt drømme yrke er forfatter, men jeg har dessverre ikke talent i den gaten. Så da har jeg valg meg yrket som jeg hadde som nr. 2 på listen min. Jeg syntes du skal velge det du ville valgt om du var barneløs. Man kan faktisk ha reisedager med barn også, og glade voksene gir glade barn. Ps Hva er det vanlig å tipse frisører i Norge?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 Drømmejobben min er psykiatrisk sykepleier eller ambulansesjåfør/paramedic. Begynte på psykologi, men vil aldri i livet bli psykolog. Går sykepleie nå, så er godt i gang. Tenker jeg ender opp med førstnevnte.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Jeg gikk sykepleien fordi jeg ville bli jordmor. Har alltid vært drømmen. Men nå, med 3 barn, har jeg forandret syn. Ikke pga fødslene mine e.l., men pga å gå rundturnus slik som de gjør er helt forferdelig tungt! Helt PYTON!!!!! Blir så innmari sliten. JObber noen dager fra 07-1500, andre fra 15-22, og andre igjen fra 22-07. Jobber tredjehver helg, jobber jul, påske osv.. Har innsett at arbeidstiden har veldig mye å si, og ønsker nå å kun jobbe på dagtid. Så nå har jeg bestemt meg for å ble helsesøster.For en delilg jobb da. Fra 08-16 hver dag, og fri hver helg og ferier! Også er det jo bare 1 års etterutdanning! Gleder meg masse!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 Så lenge det er innen reiseliv er jeg glad Og nå skal jeg faktisk få drive et reisebyrå - gleder meg helt utrolig masse!! Ellers har jeg vært veldig heldig med sekretær jobb også, men det har mye med kolleger å gjøre..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #9 Skrevet 19. mai 2009 Tipse frisører?? Har jeg aldri vært borti...
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #10 Skrevet 19. mai 2009 Jobber som operasjonssykepleier og er veldig glad i og stolt av jobben min. Har imidlertid en drøm om å jobbe i en liten, intim og hyggelig bokhandel.... Sukk, elsker bøker!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #11 Skrevet 19. mai 2009 Det jeg jobber som i dag! Jurist i finansdepartementet. Hva med å få deg en time hos en utdanningsrådgiver? Eller en coach f.ek! De kan sikkert hjelpe deg litt på veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå