lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 at jeg hadde tatt mage bilder når jeg var gravid. Både for å ha å sammenligne svangerskapene, og å bare ha for å ha bilde av en/min gravid mage, det er jo bare det fineste i verden. Har ei venninne som har fotograf bilde av gravid magen sin hengende på stueveggen. Nydelig. Om jeg noen gang blir gravid igjen skal jeg få noen til å ta massevis av mage bilder av meg. Har et da jeg var gravid med lillemor, men da hadde jeg jo en stygg truse på meg, og det er ikke et bilde jeg ønsker å henge på veggen. Har ultralyd bildene innrammet da.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Har kun magebilder fra den dagen vi var på sykehuset og sønnen skulle komme.. Heller ikke tatt noen bilder hittil i sv.skapet.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Jeg tok mange bilder av magen når jeg var gravid, men ingen som jeg kan henge opp på veggen. Tok bilder når jeg var i hver mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå