Gå til innhold

Ang Emmaljunga vogner ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet drømmevogna , og i tillegg er den brukt , og billig;)

Ikke noe bedre enn det, men problemet er bare at det ikke er sånt håndtak som jeg vill ha...

Har fra før av en simo kombi vogn som er vedlig lite brukt, men alikevell har håndtaket ( sånn til og justere opp og ned med knapper på sidene) liksom sunket sammen.

Før kunne jeg ha det midt stilt og det var behagelig å trille. Men nå må den stå rett opp og enda er det egentlig litt for lavt....

Noen som vet om emmaljunga er like dårlige på dette ??

2 mann hadde brio vogn , med teleskop håndtak , og den er forstatt like god å trille......???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Emmaljunga vogn med sånne knapper til å justere håndtaket. Aldri hatt hatt noe problemer med det... Men nå er ikke vogna så fryktelig gammel, men velbrukt er den

Skrevet

jeg har ikke hatt problemer med det, men vogna er heller ikke så gammel.

Skrevet

Tror ikke det skal blir et problem for den "klikker" seg jo på en måte inn i et spor...

Skrevet

det gjør simo vognene også, men alikevel er det akkurat som vogna har sunket sammen...

Vanskelig å forklare, men alle jeg kjenner som har simo ( ikke at det er så kjempe mange men) har det samme problemet...

mulig det bare er et simo fenomen ?""

Skrevet

Har ikke hatt problemer med håndtaket på min Emmaljunga

Skrevet

da tror jeg kanskje jeg bare slår til ;)

Takk for svar ;)

Skrevet

Før jeg kjøpte Emmaljunga sjekket jeg litt og spurte også på bim ang disse vognene. Da var det hvertfall en (husker ikke om det var flere) som sa at vognene med teleskop håndtak kunne bli litt slarkete og seg nedover mens man var ute og gikk. Vet ikke om dette er vanlig, men droppet derfor teleskop. Er kjempefornøyd med "klikk håndtak"(:

Skrevet

har teleskop håndtak på brio vogna , og har ikke hatt noe problem med det der..

Men det er sikkert forskjell fra merke til merke ;)

Går for den jeg har funnet jeg nå ;)

takk for alle tips ;)

Skrevet

Mener du med sann knekk på?

Aldri hatt problem med håndtaket til City Crossen her hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...