Snart 3 søte små ;) Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Har funnet drømmevogna , og i tillegg er den brukt , og billig;) Ikke noe bedre enn det, men problemet er bare at det ikke er sånt håndtak som jeg vill ha... Har fra før av en simo kombi vogn som er vedlig lite brukt, men alikevell har håndtaket ( sånn til og justere opp og ned med knapper på sidene) liksom sunket sammen. Før kunne jeg ha det midt stilt og det var behagelig å trille. Men nå må den stå rett opp og enda er det egentlig litt for lavt.... Noen som vet om emmaljunga er like dårlige på dette ?? 2 mann hadde brio vogn , med teleskop håndtak , og den er forstatt like god å trille......???
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Jeg har Emmaljunga vogn med sånne knapper til å justere håndtaket. Aldri hatt hatt noe problemer med det... Men nå er ikke vogna så fryktelig gammel, men velbrukt er den
mamarama og lille banan Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 jeg har ikke hatt problemer med det, men vogna er heller ikke så gammel.
me84 Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Tror ikke det skal blir et problem for den "klikker" seg jo på en måte inn i et spor...
Snart 3 søte små ;) Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2009 det gjør simo vognene også, men alikevel er det akkurat som vogna har sunket sammen... Vanskelig å forklare, men alle jeg kjenner som har simo ( ikke at det er så kjempe mange men) har det samme problemet... mulig det bare er et simo fenomen ?""
Gjest Skrevet 18. mai 2009 #6 Skrevet 18. mai 2009 Har ikke hatt problemer med håndtaket på min Emmaljunga
Snart 3 søte små ;) Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2009 da tror jeg kanskje jeg bare slår til Takk for svar
Klar for nr 2 Skrevet 18. mai 2009 #8 Skrevet 18. mai 2009 Før jeg kjøpte Emmaljunga sjekket jeg litt og spurte også på bim ang disse vognene. Da var det hvertfall en (husker ikke om det var flere) som sa at vognene med teleskop håndtak kunne bli litt slarkete og seg nedover mens man var ute og gikk. Vet ikke om dette er vanlig, men droppet derfor teleskop. Er kjempefornøyd med "klikk håndtak"(:
Snart 3 søte små ;) Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 18. mai 2009 har teleskop håndtak på brio vogna , og har ikke hatt noe problem med det der.. Men det er sikkert forskjell fra merke til merke Går for den jeg har funnet jeg nå takk for alle tips
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 18. mai 2009 #10 Skrevet 18. mai 2009 Mener du med sann knekk på? Aldri hatt problem med håndtaket til City Crossen her hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå