Gjest Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Jeg låner en Avent mikrosterilisator av noen venner av meg, og disse fortalte at vi måtte sette den på 6 minutter i mikroen. Her inne leste jeg nettopp et innlegg der ei sa at det holder med 2 minutter. Hva er riktig? hadde jo vært deilig med 2 minutter! Har drevet på med 6 minutter i over tre måneder nå..hehe.. OG har 2dl med vann oppi når jeg setter den inn. Er masse vann igjen når det er ferdig sterilisert. Er dette vanlig? Vet ikke om det egentlig skal forsvinne etterhvert? Setter mikroen på full gnu...
2stk*perfekteBarn Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Det avhenger av hvor mange kwh mikroen din er... min er på 800 (tror de fleste ligger rundt der).. og da må man ha den i, i 6 min. Og med 2 dl vann..
Gjest Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Takk for svar:) Var så lur at jeg kom på å gå inn på avent.com for å se etter svaret der, og der står akkurat det du sier:) Må bare finne ut hvor mange kwh vår mikro er på, men den er vel på 800-850 kwh sikkert.. får bare fortsette med 6 minutter da! Hadde vært deilig å slippe unna med 2 men, hehe.. Forresten: Hvor nødvendig er det å sterilisere korkene og de hvite ringene? Gjør det altså, men skjønner liksom ikke helt hvorfor jeg må det..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå