GoodFeeling Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 å her er det mye liv i magen ja har fått en fin liten kul på magen , som vi er så stolte av noen andre som kjenner mye liv ?
Mammaioktober Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Hurraa Jeg er i uke 18 nå, men har kjent liv helt siden ca uke 15! Og nå kan vi kjenne det på utsiden. Det er gøy
Frkroosa Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Så gøy! Jeg er 17+2 , har enda ikke kjent liv som jeg vet om! :\ Venter i spenning, og kjenner etter vær gang jeg legger meg ned på sofaen eller i senga
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Kjente ikke mye liv i uke 15, men mulig jeg kjente små bobler. Nå er jeg 19+4 og det yrer med liv. Selvfølgelig noen dager litt mer enn andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå