Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

å her er det mye liv i magen ja :)

har fått en fin liten kul på magen , som vi er så stolte av :)

noen andre som kjenner mye liv ?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurraa :) Jeg er i uke 18 nå, men har kjent liv helt siden ca uke 15! Og nå kan vi kjenne det på utsiden. Det er gøy :)

Skrevet

Så gøy! :) Jeg er 17+2 , har enda ikke kjent liv som jeg vet om! :\ Venter i spenning, og kjenner etter vær gang jeg legger meg ned på sofaen eller i senga :)

Skrevet

Kjente ikke mye liv i uke 15, men mulig jeg kjente små bobler. Nå er jeg 19+4 og det yrer med liv. Selvfølgelig noen dager litt mer enn andre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...