Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Noen som har erfaring?!?!? Va dåkker gravide?! Eller va det bare ein skyggestrek?!?!
Gjest Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Hei drømme Jeg har hatt en skyggestrek uten farge, men da var det ikke noe på gang, men har hørt at det sies at en strek er en strek, så får krysse fingrene og håpe at du får en klar, positiv test
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2009 Håpe eg og!! Hehe..men e forberedt på at det bare e vissvass da...men.kjekt å leve litt i håpet og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå