Dancing Queen Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Jeg har vært kjempeflink til å trene de siste månedene. Så jeg besemte meg får å se hvor mye jeg veier.. Veide meg for to uker siden, da viste vekta 65kg. Jeg blei kjempe glad, trodde jeg veide mye mer! Så veide jeg meg på samme vekta forrige uke, da veide jeg 66kg. I dag veide jeg 67kg!!! Hvorfor?? Jeg veide meg alle tre gangen på mandag morgen, på samme vekt.. Jeg har trent både forbrenning og styrke. Jeg går ikke på noen form for slankekur.. så jeg regna ikke med å gå ned så mye, men jeg trodde ikke at jeg kom til å gå opp 1 kg i uka!! Håper noen kan hjelpe meg å forstå hvorfor det skjer...
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 muskler..) muskler veier mere en fett! bruk heller målebånd, å mål hvor mye du krymper!
Dancing Queen Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2009 Har tenkt det jeg også, så jeg målte meg i forrige uke Jeg trodde bare ikke at man gikk så fort opp, og at muskler veier så mye! Hehe.. Håper jeg krymper litt da
klovnebukse Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Som de andre sier; muskler veier mer enn fett. Dessuten har syklusen litt å si. Min vekt varierer veldig fra når i syklusen det er. Kan lett variere med 2 kg!:-)
bl0mma Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 på noen helsestudior har de en sådan vekt som målar fett procent, muskelmasse, o vann mm i kroppen, veldi greia da du troligtvis i ditt tilfelle hadde sett att de extra kilone du fått er muskler:) Muskler er de ultimate fettforbrennerne:)
Dancing Queen Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2009 Tusen takk for tips Jeg hadde nesten ikke muskler når jeg begynte å trene da er det nok det at muskler veier mer enn fett.. så dere har nok veldig rett Håper målebåndet viser noen mm mindre når jeg måler neste gang
Meg og bøllegutta!! Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Det å bygge 2 kg muskler tar laang tid for ei jente. Trener du hardt og strukturert med vekter 1 år kan du nok klare å legge på deg 2 kg muskler så jeg har mere tro på at vektforskjellen skyldes ulike perioder i syklusen din............ jeg kan selv svinge 2 kg opp og ned......... Enkelte ting gjør også at du samler mere vann.. f eks økt saltinntak eller en hard treningsøkt...............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå