Rotte-mamma Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Er 10+3 uker på vei og i dag er det helt umulig og bli mett! Noen andre som sliter med det samme? Jeg har spist: -To rundstykker med masse pålegg - En halv kålrot - En halv boks pringles - Et eple - Masse pizza på peppes - En skål med frokost blanding - Resten av kålroten - To nye rundstykker med lik mye pålegg Innimellom alt dette har jeg drukket to liter iste. Etter hvert "måltid" (les superknasking) er jeg fremdeles kjempe sulten!! Dette kan nok bli et artig svangerskap:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå