Snart 3 søte små ;) Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 skal bare vere en "bil vogn" så helst ikke så dyre greiene. Men må vere ekstremt smal , siden vihar 7 seter , og må ha 6 av setene i bruk daglig. Da er det bare str av et ekstra sete som "bagasje" plass , så vognen kan ikke vere bredere enn det.... Noen som har noen ide ???
Masaili <3 Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Teutonia mistral! Den blir kjempeliten når du legger den sammen!
It's all about me Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Gt Safari kanskje. Mye vogn for pengene og ikke veldig bred, men stabil.
LegallyBlond Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Hva med en maclaren techno xt , peg perego pliko e.l ? De er ganske dyr da, men er å få tak i brukt. De har små hjul, så egner seg ikke i terreng o.l men super for shopping og noen lunde jevnt underlag. Tåler litt ulendt underlag også, men det rister litt så med baby er det ikke så lurt =) Andre lignende triller finnes billigere, bare pass på at den har full liggestilling. Tfk buggster s kan brukes med tfk sin hardbag også, om du ønsker mulighet til det. Teuntonia timmy blir også ganske liten og smal sammenlagt, men den er kun forovervendt. Men har full liggestilling, mulighet for softbag, og den er lun. Du kan jo også sjekke målene på easywalker sky, den blir ganske liten sammenlagt. Er en fullgod vogn, kan få den med bag til rundt 3500 kr + på finn.no
Snart 3 søte små ;) Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2009 Takk for flere forslag Skal sjekke litt rundt . Har bestemt meg for en emmaljunga duo vogn som hoved vogn , å den ligger jo på mellom 7-8000 kr etter hva jeg har skjønt . så tviler på at jeg får gjennomslag for noen serlig dyrere vogn enn max 2000 for "bil" vogna Takk for forslag i allefall
Alenemamma :) Skrevet 18. mai 2009 #6 Skrevet 18. mai 2009 Mangen billige vogner på finn da, under 1000, En carena easy, emmaljunga scooter, teutonia timmy, Disse er små sammenlagt, men bare framovervendt desverre, Så finnest jo disse vognene man kan ha bilstol på? kanskje det kan være noe? lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå