Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig er babyen din perfekt på alle måter :)

Men hva er det du liker ekstra godt med den lille skatten din?

- Jeg elsker hendene til datteren min, syns det er så deilig å kose med dem. Særlig når hun sover :)

- Når hun nettopp er våknet liker hun å bore ansiktet inn i halsgropen min - det er så herlig!

- Den strålende smilet hun gir meg på morgenen smelter meg helt!

Da gjør det ikke så mye å stå opp 3 timer før jeg egentlig er ferdigsovet :)

Ellers er såklart alt med datteren min perfekt og helt fantastisk, men disse tre tingene liker jeg ekstra godt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste med gutten min er:

latteren når jeg tøyser med han og at han hviner høyt når han blir ekstra oppspilt.

At han lager små "susselyder" med munnen

At han av og til holder fjeset helt i ro inntil fjeset mitt så jeg kan stryke kinnet mitt mot hans så lenge jeg vil.

Skrevet

liker alt ved henne men det beste er:

*om morgenen når hun ligger i sengas si og titter på meg med store dådyrøyne:)

*ler seg ihel når jeg tuller med henne

*det store smilet hun gir når eg skal til og ta henne opp:)

*di få gangene hun har tid til og ligge på skuldera og kose:)

Skrevet

Alt er jo såklart perfekt med lillemor, men hun er ekstra skjønn når:

- hun gir meg det mega gliset når jeg henter henne opp av senga på morgenen

- hun lager den utrolig gode latteren når vi tøyser med henne.

- hun lager de gode "namnam" lydene hun gjør når hun får grøt

for en kjempe fin tråd happyfreak

Skrevet

Åh..jeg bynner å grine når jeg skal tenke etter....hun er jo bare så nydelig!

- Det store smilet og gleden i øynene når vi våkner om morgenen.

- At hun leker og koser med de små søte føttene.

- Når hun sover....er så fredfull, sårbar og vakker.

- Det oppvakte, ivrige, nysgjerrige blikket som hun titter opp med når hun ser noe nytt og spennende.

Og ellers alt annet:o)

Kan kjærlighet beskrives med ord.....neppe...

Skrevet

åååååååååååååååå for en koselig tråd :)

supersnuppa mi er så nydelig når hun nettopp har sovet og ligger med verdens største smil når jeg kommer og tar henne opp :)

de gode myke kinnene som e så go å klemme på, og når hun klamrer seg hardt fast og vil kose

når hun oppdager at jeg står ved lekegrinden hennes og ser på henne, da bryter hun ut i ett kjempesmil :)

Skrevet

dette var en koselig trå altså;-) ;-)

Veslemor er SÅ nydelig når hun ser opp på meg og sier "mamma", selv om det ikke er så bevist enda, men den siste uka har hun "sagt" det;-)

når hun skogg ler (til hun begynner å hikke)når jeg tuller med henne

når veslemor setter i et gledeshyl og smiler nesten trill rundt når hun ser storebror:-)

at hun har SÅ mye hår at vi måtte til frisøren å klippe 17.mai sveis;-)

er SÅ mye mere, hun er bare hærlig:-)

Skrevet

Gutten min er bare helt skjønn, men skal jeg plukke ut noen få ting:

- han lukter så vidunderlig deilig!! Særlig godt lukter det av hodet hans.

- når vi leker titt-tei leken, og jeg hører den spente pusten hans bak et klesplagg, og han vet at jeg snart skal ta det bort- da er han deilig da!!!

- Å stryke hendene hans på innsiden når han sover.

- når han åler seg fort over gulvet mot pappen som kommer hjem.

- nakken hans som er så deilig å smaske på :)

Skrevet

Ntååå så koselig tråd.

- Elsker latteren hennes. I helgen var vi hjemme hos mamma og mamma raste med henne. Og jenta mi lo kjempemasse bare hun så på mamma. Helt herlig å høre på.

- Hver gang jeg skal ta henne opp fra senga når hun har våkna, gliser hun kjempebredt akkurat som om hun er glad for å se meg.

- Alle kosestundene vi har :-) Av og til når vi skal sove sammen på formiddagen ligger jeg tett med ansiktet mitt til hennes og holder henne i handa. Da sovner hun uten byssing og bæring.

Gjest yrild
Skrevet

-Jeg elsker når jeg synger "det satt to katter" og kommer til at de klatrer opp eller ned, da lukker han forventningsfullt øynene og venter på hendene mine som kryper opp eller ned på kroppen hans. Da er han helt til å spise opp og jeg må holde meg for ikke å sprute ut i latter

-når han er skikkelig trøtt og borer ansiktet inn i halsgropen min.

-når han smiler bare på en side (skikkelig tøfft sjarmissmil!!)

Gjest yrild
Skrevet

Glemte at han er fantastisk søt når han smiler fra øre til øre når Pappa kommer hjem fra jobb :-) Da smelter Mamma!

Skrevet

Åja, når jeg kommer inn om morgenen og hun blir SÅ glad for å se oss at hun ligger og fekter ekstatisk og gliser fra øre til øre! Herlig! ;D

Og hver gang hun ser på meg, eller smiler, eller ler. Når hun ligger og koser seg med en leke, eller pludrer. Og når hun vil opp, og kikker seg supernysjerrig rundt. Tja det meste igrunn, jeg ble rørt bare hun lå med tunga på skulderen min og siklet jeg..hehe.

Skrevet

-bablinga i senga med en gang hun har våknet

- smilet om morgenen når hun ser at jeg og er våken

- latteren er herlig

- elsker lukten av henne

- når hun holder armene rundt halsen min og klemmer til, da er hun god da! :)

kunne fortsatt i det uendelige...:).kjempefin tråd!! :D

Skrevet

-At hun blir helt FRA SEG av glede hver gang hun ser meg, enten vi har vært borte fra hverandre i ti minutter, en time eller en dag. Da fekter hun vilt med armene, ler så hele kroppen rister og hviiiiner av begeistring, og vet liksom ikke helt hva godt hun kan gjøre for å si hallo til mamma.

-Når hun klynger seg inntil meg og slenger armene rundt halsen min, mens hun borer ansiktet sitt inntil mitt og bare koooser med mamma. Gjerne etterfulgt av et vått smask/ gape med hele munnen på kinnet mitt.

-Nysgjerrigheten hennes, at hun er så sosial og ivrig, aktiv. Racer rundt på stuegulvet og undersøker ALT og ALLE med den største iver, helt herlig å se på når hun f,eks blir fra seg av begeistring når hun oppdager hvor morsomt det er når plastposen knitrer eller avisen kan krølles.

-Når hun IKKE lager stygge bæsjelyder (som er den store favoritten for tida), men istedet babler det søteste baby-bablet eller roper ma-ma-ma. Sukk og smelt.

Skrevet

Det er vel nesten helt umulig å snevre det inn slik, men når bena går som trommestikker når han ser meg om morgenen, ja det er søtt. Når han biter meg på nesen og ler så han hyler av at jeg bare ser på han. Søte lille Prompen min.

Skrevet

Så herlig tråd :)

Ja jenta vår er jo bare perfekt, men beste jeg vet er

- Når hun nettopp har våknet for dagen. Da ligger hun bare å smiler til mammaen. Å da klarer heller ikke mamma å sove lengre. ;)

- Elsker når hun ligger og lager lyder. Å når jeg ser på henne å snakker til henne. Så snakker hun med mangen forskjellige lyder tilbake å smiler =)

- Hendene hennes er så søt! godt å holde i dem syns jeg :)

- Håret hennes står som en hanekam! Elsker det =)

- Å kontakten pappaen å hun får på stellebordet. Elsker å se på når de har god kontakt =) Det er så kos!

Skrevet

Når han våkner om morgenen (altfor tidlig selvsagt :-)) og gir meg det fantasiske smilet.

Når jeg kommer bort til leketeppe og legger meg ved siden og han ler og spreller med armer og bein.

Når han smiler til absolutt alle han møter og sjarmerer alle rundt seg.

Når han skrattler av storebroren sin på 2 år.

Når han ligger inntil meg mesn jeg synger til han og bare nyter det.

Listen kunne blitt lang for han er bare helt perfekt :-)

Skrevet

Glemte en viktig ting ;-) når han ligger og holder meg i hendene mens han ser meg dypt inn i øynene (litt sløret) når han skal sove om kvelden :-)

Deilige babyen min

Skrevet

At han sover så godt på natta og er en engel å legge på kvelden :oD

At han har fått lubne ben - begge barna mine har vært veldig slanke ved fødsel, og eldsta ble liksom aldri lubben. Får meg til å slappe av med at han får nok mat av meg, stressa litt med storesøster og i starten med han her...

Gooo-lydene hans når vi "prater"

Og at han så lenge han er våken beveger hendene - de vakre, vakre hendene sine, elsker å se på dem mens jeg ammer feks :o)

Skrevet

ble helt rørt av å lese dette jeg:-)

Det beste med min lille gutt er:

At han stråler som en sol om morgenen- smiler fra øre til øre og er forventningsfull og lykkelig¨

- øynene hans- som viser kjærlighet, glede, forventninger til oss og til livet-

-latteren

- hendene og føttene hans

- at han er så tilitsful til alle han møter- smiler og stråler til alle

herregud....det er fantastisk å være mor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...