Gå til innhold

Lets talk about sex....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...for jeg får ingenting:( . Hvordan er det med dere? Jeg kan telle på en hånd hvor ofte det har skjedd gjennom svangerskapet, og nå er jeg i uke 35!Jeg har et aktivt sexliv;...alene og regner med at han også har det sånn. En trist situasjon. Føler det ikke er noe intimitet og nærhet mellom oss Jeg blir så skuffet og frustrert over at han aldri tar initiativ til noe form for kos. Hva skjer? Ligger " ansvaret " hos meg? Synes dette er ganske alvorlig egentlig. Skjønner ikke hvordan vi skal få sexlivet til å funke igjen etter et så langt opphold. Jeg er lei meg og trenger trøst og råd.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

..jeg har det også på samme måte ;( Syns også det er veldig trist. I det siste har vi forsøkt litt.. men jeg mister desverre litt "piffen" når jeg må forsøke å velte meg rundt.. føler meg ikke sexy i det hele tatt.. Kjæresten min er fantastisk og forteller meg at jeg er sexy og fin, han vil gjerne ha sex, men han er livredd for at jeg skal ha det vondt og kjipt. Får fort kynnere og sliter skikkelig med bekkenløsning :( Vi prater heldigvis mye om det og hvordan vi føler det. Vi er begge instilt på at vi nok må vente med sengevalsen til prinsessa er ute! Håper vi får sexlivet på rett kjøl igjen så fort vi er klar for det:) Det løser seg nok for oss begge skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ansvaret ligger vel litt hos begge to vil jeg tro.

Jeg er veldig heldig, har sex opp til flere ganger i uken der både jeg og han tar iniativet. Jeg er 36u og 3d og vi har ingen problemer, vi har faktisk fått ett bedre sexliv nå enn det vi har hatt, må bruke fantasien litt mer når magen er blitt så stor og det er noe vi liker begge to.

Jeg trodde kanskje at sex livet ville dabbe av jo større magen ble, fordi jeg trodde han ville syntes det var ekkelt og rart og tungvindt med magen, for en del menn reagerer på dette og tar derfor avstand fra sex, men også fordi de tror vi ikke vil eller orker og ha sex i vår tilstand. Har du snakket med han om dette?

Prøv deg litt frem og si at dette er noe du savner og at det ikke er noe farlig for noen av dere og heller ikke babyen.

Kan love han at han går glipp av veldig mye god sex i denne tiden!!!

Og jo bedre du har det jo bedre har barnet deres det også:)

Håper det ordner seg for deg og du får i gang sexlivet igjen for dere går glipp av så utrolig mye fint sammen, så lenge ikke sexen gjør vondt.

Ønsker deg masse lykke til med samlivet og fødsel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Synes jeg var leit å høre. For er så viktig med den nærheten,og virker som om du savner det. Kanskje du får prøve deg litt ekstra, om det ikke fungerer så kanskje dere må snakke om det? Jeg er i uke 38 og selv om det ikke er like ofte vi har oss nå som tidligere. Så har vi et godt sex liv enda. Det har gått litt opp og ned igjennom hele svangerskapet. Men det gjør det jo i livet generelt.

Lykke til og håper dere finner ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes ikke morsomt ut. Jeg har faktisk hatt mer sex nå enn før jeg ble gravid, men dette er fordi jeg selv tar initiativet. Før var det alltid han som prøvde seg, og jeg som ikke var så interessert, men nå har vi byttet roller. Jeg bruker også vibratoren oftere alene nå. Hadde aldri trodd jeg skulle bli så kåt som gravid... Det er ikke lenge igjen av svangerskapet nå da, så du får bare prøve deg på ham litt mer og håpe på napp. Hvis ikke så er han sikkert klar igjen etterpå. Han synes sikkert det er rart å se deg som gravid, og vil få lyst på deg igjen når du går tilbake til normal:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg.... Jeg har ikke hatt sex med mannen min en eneste gang siden graviditetstesten i september!! Han fikser det ikke i det hele tatt......Han vet godt at det ikke skader barnet på noen måte. Vi hadde det sånn i forige svangerskap også. Du er ikke alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Takk for fine svar alle sammen! Det er godt å se at det ikke bare er vi som sliter. Jeg skjønner også at det er på tide og ta en alvorsprat med han. Det kan jo hende han har litt angst for å skade barnet eller synes sex er rart nå som jeg er så høygravid slik noen av dere nevner. Men litt kos og kroppskontakt må jo gå an? Det holder lenge for meg. Moralen er vell at det viktigste er å prate om tingene som plager en. Får håpe han tør å åpne seg litt mer enn han pleier....

Uansett; verdt et forsøk:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg nesten helt unormal når jeg leser innleggene deres. Skulle ønske at jeg hadde det som dere, men her er det helt motsatt. Mannen min er som en tikkende bombe og har sååååå lyst på sex, men jeg har mistet alt som heter sexlyst :o( Vi har ikke hatt sex på flere uker, og jeg er full av dårlig samvittighet. Føler meg som en skikkelig dårlig samboer som piner den stakkers mannen min. Synes det er et stort ork, og magen er bare i veien. Hjelper ikke på når vi plutselig må stoppe opp midt i akten for å få i meg litt Gaviscon for halsen min brenner opp. Kjempesexy!!!! Så da blir det heller til at vi lar være fordi JEG ikke vil,og det ender ofte med en diskusjon i tillegg noe som gir meg enda dårligere samvittighet....Er i uke 38 nå.

 

Vi har hatt et veldig godt sexliv tidligere, og håper virkelig lysten kommer tilbake igjen etter at ungen er ute.Misunner dere over som fortsatt har så lyst på sex jeg. Tror mannen min ville gjort mye for at jeg skulle ha vært på samme nivå.. :o(

 

Lykke til videre alle sammen, enten det blir mye eller lite sex på dere framover!!!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har ikke blitt så mye sex hos oss heller, men ikke fordi vi ikke vil. vi prater om sånn at vi forstår hverandre i den situasjonen vi er i. mannen min vil gjerne ha sex hver dag, men jeg har sliti med bekkenplager pluss at jeg har en veldig tung jobb så blir fort sliten på kvelden. mannen min godtar at vi må ha sex når jeg orker. er ofte jeg som må ta initiativet nå for tiden fordi det er vanskelig for han å vite når jeg orker og ikke, men får likevel hint gjennom hele dagen om at han synes jeg er den vakreste i hele verden.

 

snakk sammen om det. det er viktig å få vite at man er fin spesielt nå som man kanskje ikke føler seg så fin. du kan jo også prøve å ta på deg en sexy nattkjole eller lignende. kanskje det kan piffe opp sexlivet nå på slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen hadde vi ingenting, men siden slimproppen gikk og prostalginet i mannens saed hjelper paa modningsfasen har vi hatt oss masse.

 

Saa for aa faa i gang modningsfasen saa fikk det i gang oss... Etter hver gang saa faar jeg rieer, ikke veldig behagelig men da skjer det i hvertfall noe action... istedenfor aa gaa aa vente...

 

 

Lykke til jenter:) (har foresten termin 16.juni)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått så harde kynnere hver gang vi har hatt sex de siste mnd, og blir liggende våken og ha nesten rievondt hele natten. Dette har blitt så slitsomt, at den siste mnd har vi ikke hatt noe samleie, bare annen kos. Men nå er jeg på termindato snart, så kanskje vi skulle prøve oss? Kjenner meg litt igjen i hun som ikke hadde så lyst, jeg er så "øm" og "Tørr" liksom nedentil, så føler ikke lysten strømme akkurat. Og har også halsbrann:) Men det funket bedre de gangen jeg var øverst, da kunne jeg selv styre hvor langt inn jeg ville ha han, og slapp halsbrann. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...