Gå til innhold

Jeg spiser og spiser og spiser i dag!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 10+3 uker på vei og i dag er det helt umulig og bli mett! Noen andre som sliter med det samme?

 

Jeg har spist:

 

-To rundstykker med masse pålegg

- En halv kålrot

- En halv boks pringles

- Et eple

- Masse pizza på peppes

- En skål med frokost blanding

- Resten av kålroten

- To nye rundstykker med lik mye pålegg

 

Innimellom alt dette har jeg drukket to liter iste.

 

Etter hvert "måltid" (les superknasking) er jeg fremdeles kjempe sulten!!

 

Dette kan nok bli et artig svangerskap:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh yess!! Kjenner meg igjen ja..

 

Snart skal jeg kaste vekten.... er 17+2 på vei og opp 7 kg :(

 

Gråter når jeg leser om de som går NED i vekt :'( er ikke engang halvvegs...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...