Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei er på RD10 og det er 3 dager siden jeg skulle ha hatt mens, kan stille inn mensen etter klokken he he, håper ikke den kommer, testet positiv på RD 7 og negativ på RD 8 uff... blir litt tullete av dette, har bestemt meg for og ikke teste før RD 14 og det er til fredag. er det sjans for at jeg er gravid, siden mensen har uteblitt, og jeg er øm i brystene, blodårene på brystene har blitt tydligere,og de har blitt litt større det var det første min samboer la merke til he he, vet at EL sprøyta sitter i kroppen i 10 dager, sikkert derfor jeg først testet positiv og så negativ. har mensenmurringer av og til, men de er ikke noe vonde

er det noen av dere som har opplevd det samme som er eller har blitt gravide?

hva kan dette bety?

beklager alle spørsmål, men er så nervepirrende tid dette her.

lykke til alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan!

Hadde du langtidsdyrking av embryoene da, siden du forventer mensen så tidlig i rugetida? (Jeg hadde innsetting to dager etter uttak og har 28-dagers syklus, dermed var min "IKM" rundt RD12.)

Ja, det er sjanse for at du er gravid. Den negative testen på RD8 kan henge sammen med for tidlig testing, men igjen så avhenger jo det av hvor gamle embryoene var ved innsetting og dermed på RD8.

Det som er utfordrende er at det er så mye som kan bety både graviditet og ikke graviditet, så dessverre må du nok bare vente til mensen kommer eller du har en sikker test (tatt sent nok).

Håper du er gravid :-)

Skrevet

Jeg testet supersvakt positivt på rugedag 9 og litt sterkere på dag 10. Fikk bekreftet graviditet gjennom blodprøve på sykehuset på dag 11. Da var nivået på 42.

Tror rugedag 7 er alt for tidlig, men du har jo symptomer som kan tyde på graviditet. Jeg fikk ganske sterke symptomer som ømme/tunge bryst, trøtthet, murringer etc. Regner med at en del av dette også skyldes Crinonen.

Jeg krysser fingrene for deg :-)) Det er ikke mange dager igjen før du får resultatet!

Skrevet

hei katta:)

du må ikke forvente mens som vanlig, etter din gamle syklus. det trodde jeg også, men nå skal man regne 14 dager fra egguttak, da skla du forvente mens. det var MK23 som sa det;)

dvs, jeg skulle hatt mens i dag, men har ikke sett noe til den...(jeg hadde uttak mandag 4.mai. når hadde du uttak?

Skrevet

hei. gratulerer med graviditet MK73.

har ikke hatt langtidsdyrkning. hadde utakk onsdag 6 mai og insettning av et 4 delt egg fredag den 8 mai har også vanelig syklus på 28 dager.

hva er odsen da he he. er på RD 11 i dag, har fått bedskjed om å teste til fredag. vi hadde ICSI metoden.

klem

Skrevet

vi har samme testdag katta!!! yes endelig fant jeg noen som har samme som meg!!!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...