Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Sex og sæd kan jo sette igang rier om man er moden... Jeg har hørt at man bør få orgasme etter at sæden er på plass og at man bør ligge med rumpa høyt etterpå... Jeg klarer ikke ligge på dyggen så lenge for jeg får ikke puste... Jeg kan klare det under en kjapp akt... hehe MEn funker det å ligge på siden? Bør jeg ha ei pute under rumpa da også? Jeg prøvde å kjenne etter livmortappen mens jeg satt tilbakelent på badet i stad... Fant ingen livmortapp, men skjeden var veldig hoven og bløt og jeg kunne kjenne hodet helt øverst... Erfaringer? Tips? Råd? Alt mottas med stor takk! :-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2009 Jeg kjente noe hardt og med form som et barnehode... Og dyttet jeg på det kjente jeg det i magen... hehe Det var litt sprøtt...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2009 Nei, men har fått vite at man skal være forsiktig, da... Jeg skrubbet hendene godt og klipte og vasket neglene godt...
2 små og en undulat Skrevet 18. mai 2009 #6 Skrevet 18. mai 2009 Hæ? Går det virkelig an å kjenne hodet? Har du åpning da eller? Jeg vil også kjenne hodet, men magen er så stor at jeg kommer nok ikke til selv:(
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2009 Jeg kjente hodet på andre siden av skjedeveggen, på en måte... Satt på badegulvet tilbakelent mot veggen, men det var ikke lett, altså... hehe Må jo være ytterst forsiktig og nøye med rengjøring av hender og kortklipte negler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå