Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Sex og sæd kan jo sette igang rier om man er moden... Jeg har hørt at man bør få orgasme etter at sæden er på plass og at man bør ligge med rumpa høyt etterpå... Jeg klarer ikke ligge på dyggen så lenge for jeg får ikke puste... Jeg kan klare det under en kjapp akt... hehe MEn funker det å ligge på siden? Bør jeg ha ei pute under rumpa da også? Jeg prøvde å kjenne etter livmortappen mens jeg satt tilbakelent på badet i stad... Fant ingen livmortapp, men skjeden var veldig hoven og bløt og jeg kunne kjenne hodet helt øverst... Erfaringer? Tips? Råd? Alt mottas med stor takk! :-)
*toppris* Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 poenget er å holde sæden så lenge som mulig helt oppi uten at det renner ut, så er det en stilling som funker for deg er det bare å sette igang;) pass på at han er så dypt som han kommer når han får utløsning;) du kunne kjenne hodet men ingen livmortapp? livmortappen er "før" hodet, hvis ikke den er der og du kjenner hodet/fosterposen da har du åpning og barnet ligger heeeelt nede, klar til å ut... hvis du ser for deg en V så er livmortappen det nederste punktet på v'en og hodet ligger da mellom strekne på v'en.... vet ikke om det var forståelig men;)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2009 Så rart! Jeg er ganske sikker på at det var hodet, men kjente det på en måte på andre siden ev skjedeveggen, så jeg vet ikke... Det var noe hardt og stort og med en rund form, iallefall... hehe Men holder sæden seg dypt nok om jeg ligger på siden? Det renner iallefall ikke ut da...
*toppris* Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 hvis du kjenner oppi skjeden og "bakover" mot rumpen da kan det være avføring du har kjent.. legg en pute under for sikkerhetsskyld hvis du vil ha "full effekt";) slik at det da heller innover og ikke utover;) (hvis du klarer å holde balansen slik da, på siden;) *lykke til*
*toppris* Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 forresten... hvis du vil ha fortgang i prosessen så kan det hjelpe med vibrator... de fraråder bruk av vibrator pga det kan irritere mormunnen, det vil si irritere den slik at den da jobber og kan føre til åpnin osv... litt slik som stripping... fremskynder prosessen litt...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2009 Kan jeg bruke vibrator oppi der? Tror ikke det var avføring jeg kjente... Litt feil form, egentlig... Det kjentes veldig som formen til et babyhode og dyttet jeg på det kjente det oppi magen...
*toppris* Skrevet 18. mai 2009 #7 Skrevet 18. mai 2009 ja kose deg med en vibrator;) kombinert med orgasme skal det hjelpe på..... har selv blitt rådet til å ha lite sex og IKKE bruke vibrator før de siste ukene... pga gutten min holdt på å komme i uke 29... hm, rart ang hodet.... men når du sitter på huk, så langt ned du kommer med rumpa, hva kjenner du helt øverst oppi skjeden? ikke frem eller bak, men helt opi... (bruk da den fingeren som er lengst for å komme oppi og pass på å være helt ren!) man anbefaler ikke å sjekke slikt selv, men siden du da allerede gjør det da gjør det ikke noe å at jeg sier hvordan osv;) sjekket selv med gutten min når jeg nærmet meg slutten...
Suss@ med 3 gutter Skrevet 18. mai 2009 #8 Skrevet 18. mai 2009 Er det veldig lurt å kjenne etter åpning selv?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 18. mai 2009 Har hørt at vibrator kan forstyrre hjerterytmen til babyen... Når jeg sitter på do og bøyer meg frem kjenner jeg ingenting oppi der... Verken bakover, framover eller oppover... Ikke lett dette...
*toppris* Skrevet 18. mai 2009 #10 Skrevet 18. mai 2009 er du moden? har du blitt sjekket av jordmor etc? nei da kan nok ikke jeg hjelpe deg med noe mer;) du får ha masse sex;) hver dag;) *lykke til* suss: som jeg skrev over, det er ikke anbefalt nei.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 18. mai 2009 Jeg vasker meg jo godt på hendene og kjenner forsiktig, og da blir det jo ikke noe værre enn om man har sex... En penis er jo ikke akkurat steril... hehe NEi, jeg må bare prøve meg fram med disse kjærringrådene og ta tiden til hjelp... MEn tusen takk for fine tips og råd, *toppris*! :-D
*toppris* Skrevet 18. mai 2009 #12 Skrevet 18. mai 2009 bare hyggelig:) ang vibrator så regner jeg da virkelig med at jm hadde sagt fra om det var skadelig for barnet og ikke at jeg må holde meg unna til de siste ukene pga faren for å påvirke mormunnen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå