*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Hvordan kjennes det ut hos dere som er gravide? Murrer det bare på en side,eller begge? Er så nysgjerrig Kjenner at det murrer og bobler,men bare på den ene siden,venstre side. Har vært øm i brystene,og brystvortene er litt såre. Pleier aldri å ha det før en uke før mens. Men denne pp hadde jeg det rett etter EL. hmm... Har ikm den 29mai. Håper at tanta holder seg borte da. Håper på mange svar
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Hei:) Et par dager før jeg egentlig skulle hatt mensen, fikk jeg menssmerter på lik linje som vanlig. Tok graviditetstest noen dager etter at mensen skulle vært der og fikk da bekreftet det jeg hadde håpet:) Disse smertene har jeg hatt hele tiden etterpå og de har gjerne kommet snikende et par ganger om dagen! Ellers var symptomene ømme bryster, men det har de pleid å bli uansett rundt menstiden:) Skjønner at du er spent og jeg håper det går som du/dere ønsker:)
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2009 Tusen takk for svar Jeg pleie også ha ømme bryster før mens,men bare 1 uke før. Denne gangen kom de dagen etter EL. EL var for 8 dager siden. Hmm. Håper virkelig det har klaffet for oss denne mnd. Vi ønsker oss så inderlig en liten spire Du da,hvor langt er du på vei? hvilke symptomer har du?
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 I morgen er jeg akkurat 10 uker på vei:) Frem til uke 6-7 hadde jeg ingen spesielle symptomer, utenom ømme bryster og uteblitt mens:) I ukene som fulgte ble jeg ganske kvalm, dårlig matlyst, overømfintlig på alle slags matlukter, trøtt og måtte tisse heeele tiden...hehe.. Disse symptomene er visst ganske så vanlige har jeg inntrykk av:) Nå har kvalmen nesten gått over, men er fortsatt ganske tiltaksløs og trøtt. Å ja, jeg drømmer ekstremt mye rart og sover utrolig dårlig om natten:P Har dere prøvd lenge eller?
tullius Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 Jeg kjenner det også mest i venstre side, noe som bekymrer meg endel. Skal ha UL og blodprøver i slutten av denne uka for å sjekke det ut.
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Nå ble jeg litt urolig. Jeg har også kjent mest stikking på venstre side, men har ikke tenkt på at noe kan være galt. Hva slags blodprøve skal du ta?
tullius Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 Uff, mente ikke å skremme noen altså! Det trenger absolutt ikke å være noe galt. Mange har det uten at det er noe problem, men siden jeg har hatt et par små blødninger også, så ville de skjekke det ut. Ved blodprøven tester de hcg nivået to ganger med ca 48 timer imellom for å se hvor mye det stiger. Det skal doble seg omtrent på 48-72 timer.
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #9 Skrevet 19. mai 2009 Forstår det at du ikke mente å skremme noen. Jeg har mistet før og er redd for at det skal skje igjen. Jeg har ikke hatt blødning. Er det HCG verdi prøver du skal ta? Jeg har tatt noen av de. Prøve nr 2 var liten stigning, men etterpå har den doblet seg som den skal. Leste foresten en annen plass at mange har slik stikking og at det er ganske vanlig. Så nå slapper jeg litt mer av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå