Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 DRA ALLE DE TÅPELIGE INLEGGENE DERES INN DER HELLER. DETTE BEGYNNER Å GÅ FOR LANGT. SYKT
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Nei, ha de heller inn på Krangledebatten. Jenter som er i en vanskelig situasjon og vurderer abort trenger ikke å bli bombadert av abortmotstanderes meninger! La abortforumet være for de som faktisk eri den situasjonen-
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 signerer denne, ikke plag folk som faktisk skal ta en avgjørelse med disse idiotiske debattene, synes det er helt greit at den er her den er, vi kan velge å ikke lese eller svare på disse innleggene
malingus Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Hadde jeg vært inne på abortforumet (av en eller annen merkelig grunn) og noen hadde spurt om råd ang abort - ikke abort, hadde jeg selvfølgelig frarådet henne å ta abort, og fortalt hvorfor. Selv på et abortforum kan man ikke bestemme hva folk skal svare! Man kan ha en saklig diskusjon uen å bli ufin! Det er bare ikke alle som har skjønt det. Men det er jo ikke mitt ansvar!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #6 Skrevet 18. mai 2009 Så klart man vil ha svar for og imot, men tror ikke folk som neffi skal gi råd Da er det bedre at hun holder seg her på anonymforumet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå