-MtG- Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Vil noen kjøpe min snart 4 mnd gamle baby? Han er veldig søt, men trenger reparasjon. Han sover kun med pupp i munnen og våkner med en gang han blir flyttet. Han har skikkelig lakenskrekk, men det kan sikkert utbedres av ny eier. Pris kan diskuteres, men det er ikke snakk om mye penger. Kan hende vi blir enige om at jeg skal betale deg til og med. Gi bud!!
lille sprelle Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 hehe! Overlat nurket til pappaen og en flaske et døgn så du får litt fri!
ditte&malusken&lillebror Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Har en helt lik fra før av, trenger ikke flere, men lykke til;)
-MtG- Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2009 Arg! Sitter her med såre brystvorter og ull i hodet etter 1,5 time med pupping og hyling. Han skriker jo med en gang han kommer i vannrett stilling!! Aner ikke hva jeg skal gjøre jeg..
År og dag Skrevet 18. mai 2009 #6 Skrevet 18. mai 2009 He, he. Har dessverre mer enn nok å styre med allerede.
LilleBanan blir storebror Skrevet 18. mai 2009 #7 Skrevet 18. mai 2009 Kan jo være han har vondt noe sted. Tviler på at han skriker for å være slem gutt :/ Ta han med til manuell terapaut!
År og dag Skrevet 18. mai 2009 #8 Skrevet 18. mai 2009 Huff, stakkars deg, høres ikke lett ut. Vet ikke om det er tidlig, men flere venner av meg har prøvd opp-ned metoden. Skal visstnok virke etter 3 dager. Har aldri prøvd den selv, da.
År og dag Skrevet 18. mai 2009 #9 Skrevet 18. mai 2009 Men det løser nok ikke situasjonen idag, dessverre. Lykke til.
-MtG- Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 18. mai 2009 Han har nok ikke vondt noe sted. Det er nemlig helt i orden å ligge på gulvet å skravle om dagen, det er bare i vogna og senga når han skal soveat han skriker.
Bolla:) Skrevet 18. mai 2009 #12 Skrevet 18. mai 2009 beklager men ar akkurat hatt min inne til reprasjon og da den har blitt mye bedre tror jeg jeg står over!
-MtG- Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 18. mai 2009 Å, Hvor sendte du han på raparasjon hen?? Og allesammen, hvor på nett kan jeg finne smarte måter å få babyen til å sove. Hvor står det om opp-ned metoden for eksempel?
frøet76 Skrevet 18. mai 2009 #14 Skrevet 18. mai 2009 Beklager å måtte skuffe, men opp/ned bør du nok vente med til han er ca 6 mnd. Det sa ihvertfall min HS til meg. ??
Musemor med tre søte små Skrevet 18. mai 2009 #15 Skrevet 18. mai 2009 Kan hende du finner noen gode råd på http://www.sovlillebaby.com/
Fiolinen Skrevet 18. mai 2009 #16 Skrevet 18. mai 2009 Ærlig talt...nå er det ikke mangemånedene siden en baby ble lagt ut for salg, og barnevernet ble innblandet. Denne kunne du spart deg for...selv omjeg forstår du er sliten.
NormaJean Skrevet 18. mai 2009 #17 Skrevet 18. mai 2009 Min lillegutt var akkurat inne til service og vi har fått han tilbake med nye deler og smøring av maskineriet. Fungerer nå akkurat som ønsket. Det kostet oss 3 søvnløse måneder og mye gråt fra barn og mor. Tipset er, ikke gi puppen som smokk, sett hardt mot hardt. Gi kos, trøst og evt flaske! (LIllegutt er 8mnd, litt lettere å fikse) Pappan må stille opp, legg deg på ett rom med ørepropper, dette kommer til å ordne seg. Masse sympatiklemmer Ps, Dere har vel ikke noen besteforeldre som kan tenke seg å lease poden i noen netter da?
Gjest Skrevet 18. mai 2009 #18 Skrevet 18. mai 2009 Godt at du måtte bytte inn alt av humor mot ungen(e) du har da Fiolinen. Det var på Ebay, og det var i Tyskland. Er liksom ikke HELT samme greien. Jeg har sendt min på service også, hos svigersøster i 5 dager mens jeg var i London, det fungerte utmerket, og jeg fikk tilbake en unge det faktisk er mulig å legge på kvelden! Hihi. Men hun var også litt eldre enn din. Men jeg kan godt ha poden på låns en kveld eller to om du vil, jeg kjeder meg nemlig til døde om dagen og gjør HVA SOM HELST for å ikke begynne på klesvaska;)
Gidder ikke! Skrevet 18. mai 2009 #19 Skrevet 18. mai 2009 come on, Fiolinen! alle skjønner jo at man ikke vil selge babyen sin på ordentlig, ei heller de som la den ut på finn.no.
Gjest Skrevet 18. mai 2009 #20 Skrevet 18. mai 2009 Eller, bra deal, du bretter klærne, jeg ordner unge!
xxxJulianexxx Skrevet 18. mai 2009 #21 Skrevet 18. mai 2009 Jeg vil kjøpe han jeg;o) Regner da med at jeg overtar permisjonen din, og at det medfølger 14 dagers angrerett som jo er vanlig når man kjøper noe på nettet:o)
-MtG- Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #22 Skrevet 18. mai 2009 Jo, jeg har tenkt til å selge han på prdentlig altså! *sukker oppgitt* Kanskje det hjelper å lånehanbort litt ja? Hmmm... Han skal sove borte fra lørdag til søndag da, men det hjelper vel lite med en natt. Gleder meg til i morgen med mann som skal på jobbtur og bare halv dag i bhg på storebror. Får be mamma komme å legge minsten på kvelden da:) Kjenner jeg blir så fort irritert på storebror også når babyen er umulig. Ikke bra. Og Juliane, permisjonen vil jeg gjerne ha, da får jeg kanskje studert litt, som egentlig var planen da jeg hadde bestilt en baby som sov hele døgnet:) Og ingen angrerett. Angreretten gjelder da ikke på babyer.
-MtG- Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #23 Skrevet 18. mai 2009 Og Tillab, jeg bytter gjerne legging mot litt klesbretting jeg. Blir ikke så frustrert av å brette klær:)
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 19. mai 2009 #24 Skrevet 19. mai 2009 Hehe... måtte le godt når jeg leste dette, altså Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sagt til lillegutt som har trassa et "nei, ikke lov" for hundrede gang.. "Hvis du ikke hører etter nå, selger jeg det til lavpris på finn!!" *Skratter*
Grigri m/3 gutter Skrevet 19. mai 2009 #25 Skrevet 19. mai 2009 Sovner han ikke på golvet på leketeppet? Eller i vippestolen hvis han bruker det? Mine sovner overalt (ikke bestandig) og da legger jeg bare et pledd over og lar dem ligge der. Til og med på magen hvis de sovnet sånn, bare sjekker at de ikke får noe over ansiktet. De sovner også med flaska i munnen, og på kvelden snur de seg mot kosekluten så de har den mot ansiktet. Noen ganger får de ikke sove pga bråk fra storebror eller tv så da legger jeg dem et roligere sted enn stua.(Du har sikkert prøvd alt, men) Er det sånn at han holder det gående til han sovner av utmattelse? Han sovner ikke av seg selv noen ganger? Kan ikke ta din i tillegg til mine to på 3 mnd dessverre, men vi kan byttelåne. De sover godt om natta (5-timersøkter) og i hytt og pine på dagen, men uten byssing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå