August gull Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Dette står i papirene fra min første fødsel for 1 år siden. Mini hadde i tillegg navlestrengen en gang rundt halsen + ene armen. Dette hørte jeg ingenting om da! Siden jeg er gravid igjen nå, så lurer jeg jo veldig på om dette bare var helt vanlig siden de ikke sa noe? Er det grunn til bekymring ang. fostervann nå i dette svangerskapet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå