Gå til innhold

Ammeinnlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke engangs ammeinnlegg vil dere anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg brukte coop sine i 2006, lakk veldig mye og måtte skifte ofte.. så det ble også billigere enn andre innlegg... kan jo legge til at jeg prøvde natusan sine, men var mer fornøyd med coop sine... så komemr til å bruke de denne gangen også...

Skrevet

Fant ut sist at Avent sine var best, de satt aldri fast noe som Natursan gjorde. Avent kan være litt vanskelig å få tak i men Barnas hus har hatt de og i det siste har Apotek 1 også ført de. Ellers så brukte jeg mye vaskbare innlegg som jeg kjøpte i en babybutikk.

Skrevet

Jeg synes alle man får kjøpt i vanlige dagligvarebutikker var helt grusome.... klistret seg til brystvortene. I starten når jeg trengte det som mest og var sår i tillegg ble det bare værre og værre med disse. Men Medela sine som man får kjøpt på apoteket var kjempebra. Brukte disse gjennom hele ammeperioden.

Skrevet

Jeg har erfaring i dette...

Jeg venter min nr 4 snart.. Og engangs ammeinnlegg skal og bør man styre unna..

-du kan få store sår

-ikke holder de brystene varme

-og det florerer med bakterier i dem

det er for ingenting at føden ber mødre å styre unna disse engans innleggene..

kjøp ull ammeinnlegg, du får tak i billige på spar kjøp..

før vi flytter skal jeg innom å kjøpe minst 5 par..

Husker at i begynnelsen lakk jeg så veldig at jeg ble nødt til å kombinere med vaskeklut, da vaskekluten lå utenpå ullinnlegget..

Skrevet

Helt enig i at ull er best innerst, men den samler ikke opp noe som helst (i hvertfall ikke de mengdene jeg lakk....). Men jeg brukte ull innenfor engangsinleggene det første halve året.

Skrevet

Jeg likte chicco sine best, men vet ikke om de er å få kjøpt lenger, hørte de skulle slutte å lage dem? Ok alternativer var avent og medela men litt dyre i pris. Coop sine var billige og jeg syntes de var like bra som avent sine, men de var en del tynnere så måtte bytte oftere.

Ble anbefalt ullinnlegg innenfor engangs for dette skulle være bedre for puppene. Problemet mitt da var at ullinnlegget var større i diameter enn engangsinnlegget, og dermed rant melken bare nedover istedet for å bli fanget opp, så det sluttet jeg med rimelig kjapt... kommer kanskje an på hvor mye man lekker, men i begynnelsen lakk jeg noe sinnsykt, så jeg måtte bare ha engangsinnlegg. Kunne våkne på natta i en dam omtrent....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...