mamma til tre prinsesserღ Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Når jenta vår begynner i barnehage er hun 1 år. Hun ble født med klumofot og derfor lurer jeg på dette med tøying om morgningen når hun skal i bhg og jeg skal på jobb. Er det mulighet for å få pleiepenger for den tiden jeg bruker til tøying av føtter på morgningen? Vil jo måtte stå opp tidligere hvis jeg skal klare jobben til vanlig tid. Det er ca 20-30 min med tøying, men alt i alt tar det da ca 45-60min. Noen tips til hva jeg kan gjøre med dette om morgningen? Bhg vil tøye på dagen også tøyer vi hjemme igjen på kvelden før leggetid. Så det er morgningen som er "problemet". (for å rekke jobb o.l.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå