Gå til innhold

IVF og TERMIN..hvordan..

Anbefalte innlegg

Skrevet

regner man det ut?regner de fra innsett dato eller hvordan funker det der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du regner dagen for uttak som EL-dagen (for det er det jo), og så regner du deg tilbake til det som ville ha vært din første dag i siste mens hvis det var en normal syklus. Så kan du bruke den datoen til å beregne foreløpig termin-

I mitt tilfelle hadde jeg uttak 28.04. I snitt har jeg 28-dagers syklus, så da blir første dag i siste mens 14.04 og termin 21.01.10.

Skrevet

takk for svar!!:)))

har fulgt litt med på deg og kjempe glad på dine vegne skal du vite:)))

masse lykke til videre til deg...når fr du vite om det er en eller to som gjemmer seg inni der?:) spennende!!:))))))))))

klem fra

Skrevet

Tusen takk for det, du er snill, du :-)

Tre uker fra idag vet jeg om det er en eller to - men denne gangen tror jeg det er en spire (en god del lavere HCG enn sist, da det var to).

Skrevet

hei igjen MK73!!:))

kan jeg spørre hvilke klinikk dere har brukt?fikk dere velge om dere ville sette inn to egg?mulig du har sagt det før i ett annet innlegg med det går litt i surr alle disse innlegene og hvem som skrev hva osv hehehe;)

håper alt fortsatt går fiiiint med deg:)))

Skrevet

Jeg mener jeg svarte deg sist du spurte, men jeg husker ikke helt.

Jeg hadde uttak 22 april og innsetting 24 april. Jeg testet 7 mai og var da 4+1.

Du er 2 uker på vei når du har uttaket.

Jeg fikk satt inn 2 egg. Det kom faktisk ikke noe spørsmål om hvor mange vi ville sette inn.

Skrevet

hei!!ja godt mulig du har svart på dette før hahaha..tror du svarte på det med ett eller to egg...?

2 uker på vei når du har uttak..ok!!:) takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...