★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 regner man det ut?regner de fra innsett dato eller hvordan funker det der?
MK73 Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Du regner dagen for uttak som EL-dagen (for det er det jo), og så regner du deg tilbake til det som ville ha vært din første dag i siste mens hvis det var en normal syklus. Så kan du bruke den datoen til å beregne foreløpig termin- I mitt tilfelle hadde jeg uttak 28.04. I snitt har jeg 28-dagers syklus, så da blir første dag i siste mens 14.04 og termin 21.01.10.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2009 takk for svar!!)) har fulgt litt med på deg og kjempe glad på dine vegne skal du vite:))) masse lykke til videre til deg...når fr du vite om det er en eller to som gjemmer seg inni der? spennende!!))))))))) klem fra
MK73 Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Tusen takk for det, du er snill, du :-) Tre uker fra idag vet jeg om det er en eller to - men denne gangen tror jeg det er en spire (en god del lavere HCG enn sist, da det var to).
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2009 hei igjen MK73!!) kan jeg spørre hvilke klinikk dere har brukt?fikk dere velge om dere ville sette inn to egg?mulig du har sagt det før i ett annet innlegg med det går litt i surr alle disse innlegene og hvem som skrev hva osv hehehe;) håper alt fortsatt går fiiiint med deg:)))
Gjest Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 Jeg mener jeg svarte deg sist du spurte, men jeg husker ikke helt. Jeg hadde uttak 22 april og innsetting 24 april. Jeg testet 7 mai og var da 4+1. Du er 2 uker på vei når du har uttaket. Jeg fikk satt inn 2 egg. Det kom faktisk ikke noe spørsmål om hvor mange vi ville sette inn.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2009 hei!!ja godt mulig du har svart på dette før hahaha..tror du svarte på det med ett eller to egg...? 2 uker på vei når du har uttak..ok!! takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå