Gå til innhold

Når sende ut innbydelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tre måneder igjen til bryllupet og har ikke sendt ut invitasjoner enda. Og så trenger jeg litt tid på å lage invitasjonene og må planlegge det i forhold til bordkort og program til kirken. Det MÅ jo matche. :)

Skal dere andre foresten ha meny og gjesteliste til hver gjest på bordene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gifter oss 07.08.09 og jeg sitter og har akkurat gjort meg ferdig med invitasjonene nå... Det tok mye lengre tid enn jeg trodde å gjøre det selv! Har fiksa endel bilder i Photoshop, jobba med lay-out, tenkt helhet, matching og at det presenterer vår stil og tanke med bryllupet, for ikke å snakke om hva det skal stå og hvordan man skal formulere seg!

Jeg endte opp med å lage enkelt tekstinnhold i selve invitasjonen (som trykkes på flott håndlaget fransk papir i farge "champagne", bestilt på e-bay:), og så har jeg laget en gratis nettside på www.brudepikene.no som er passordbeskyttet- gjestene får link og passord til siden på invitasjonen. Dermed har jeg brukt litt tid på nettsiden også; veibeskrivelser, informasjon om transport og overnatting (festen holdes i en gammel låve i Sverige) lastet opp bilder av oss, stedet for vielse og fest, noen stemningsbilder etc...

Phuh, litt av en innsats- det er bare to måneder siden vi bestemte dato!

Skrevet

Du har virkelig stått på!

Vi har reservert kirke og laokale for lenge siden. Har også bestemt mat. Det er alt vi har gjort. Det er tre måneder til vielsen... Men da rekker vi kanskje og gjennomføre det også da...

Hvor mange invitasjoner har du laget?

Skal sende ut ca. 40 invitasjoer og tenker å gjøre det litt enklere enn det du beskriver...

:)

Skrevet

Ja det baller på seg med både det ene og det andre i forbindelse med et bryllup gjerne... Nå er jeg i allefall veldig fornøyd med resultatet, trykker opp 30 stykker; blir et intimt bryllup:) Hadde ikke tenkt til å lage noen trykksaker til selve festen, vi legger ut meny og alt på nettsiden- genialt synes jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...