Lacey*har fått erta Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Hver eneste natt, hver bidige natt, omtrent hele natten... Jeg drømmer! Drømmer bare helt syke ting og drar inn studievenninner fra mangfoldige år tilbake. Hjernen dikter opp historier i det endeløse og det er alt fra sinnsyke båtturer med bølger så store som skyskrapere til løping for harde livet fra ett eller annet! Jeg ligger visstnok og kaster meg fra side til side, og når vekkerklokken ringer er jeg så trøtt at jeg føler jeg ikke har lukket øynene et sekund om natten. Er det flere som drømmer sånn hele tiden, eller er det bare min hormonelle kropp som tar helt av?
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Har veldig mange rare drømmer selv og husker ALT. Og det føles som om alt er ekte mens jeg drømmer, jeg blir nesten overraska når jeg våkner Har begynt å sjekke www.droemmetydning.com for å se etterpå hva drømmene "betyr"... tror ikke helt på det, men det er litt morsomt likevel
Gjest Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Jeg drømmer også noen helt sinnsyke drømmer, hver natt! Har ikke sovet godt en eneste natt siden jeg ble gravid, ganske slitsomt egentlig! Håper dette går over litt etterhvert, 7 mndr til uten skikkelig søvn kan bli slitsomt...hehe
edition Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Hmmmm, jeg har ikke sovet godt i den siste tiden selv! Spesielt de siste timene før jeg skal stå er helt forferdelige..Drømmer også myyye rart og husker mer enn før :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå