FrøkenJ Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Prøvde for 1 gang skikklig opp og ned metoden. og jammen fungerte det ikke...fra å bruke 1-2 tima på legging med MYE gråt,brukte jeg ca 20 min og ingen grining. Snuppa var mye roligere mellom gråtingene (det lille hun fikk før jeg var på pletten og tok henne opp :-) ) Er sååå fornøyd og for en rolig kveld (typisk at mannen er borte ikveld,har jo overskudd til det meste :-)))) ) Håper dette ikke var tilfeldig!!!... Så glad og ville bare dele dette med dere.
☆ gullverdt <3 Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 så bra!! må være deilig når "noe" fungerer nyyyt kvelden det har du fortjent!
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Det gjorde jeg også. Første gang hu har sovna uten puppen (nesten)....har prøvd en gang før og da var det massiv vræling. I dag var der litt skrik og sutter, men ikke mye i det hele tatt. Hun våknet opp ganske mange ganger etter jeg la henne, men nå har hun sovet en time uten oppvåkning...deilig! Håper hun er like flink dagene framover. Tvi tvi til deg!)
Maia&Mathias <3 Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Så utrolig deilig!! Gratulerer!! Hvor gamle er babyene deres og sover de på eget rom? Når begynte dere å legge de aleine på kvelden?
signe maten Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Opp/ned er vel at man skal ta opp babyen når h*n begynner å skrike. Ingen byssing, eller dulling. Bare si rolig at nå er det natta og du skal sove og med en gang babyen roer seg legge h*n ned igjen. Fortsette slik til de sovner Bra det fungerte for dere. Her fungerer det ikke. Magnus vil bare ha oppmerksomhet han - så jeg rekker bare å strekke ut hendene for å ta han opp før ansiktet løser seg opp til et stort smil. Jada.. Men han sovner ganske fort (20-30min) hvis vi ligger side om side i senga vår og jeg later som jeg sover. Så det er igrunn greit. Da får jeg meg en liten hvil jeg også
Sunnybeach4gull :) Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 Klart d fungerte :-) Å grattis!! :-) Hær i huset e d ikke snakk om anna metode, gutteplutt ska ha d trygt å godt (ikke ferber me andre ord), men så sovne han av sæ sjøl om kvellan å da ;-)
FrøkenJ Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2009 Snuppa er 6,5 mnd og ligger enda på vårt rom. Venter spent på at vi skal få tid og overskudd til å begynne på barnerommet. Sååå spent på ikveld og jeg får det til. Var ikke så gøy at hun våknet 05.30 og var lys våken. men men..kan ikke få alt her i verden!!...-)
FrøkenJ Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 19. mai 2009 Hvis det er av interesse for noen,så gikk det fint i kveld også. 15 min tok det. Snuppa sovnet ikke før 20-25 min,men hun lå stille i senga og dillet litt med koseklutene sine. Så deilig!!!...Måtte berre fortelle det til noen da mannen har slukna på sofaen...
minni08 ♥ Skrevet 19. mai 2009 #11 Skrevet 19. mai 2009 Så bra det var:) Uansett hvor fine og koselige dagene er med de små, så er det UTROLIG deilig å ha litt voksentid på kvelden. Nyt det, det er vel fortjent:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå