★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 jeg hører ikke til her enda,men i løpet av august håper vi;) ivf hos hausken da:)) nysgjerrig på om det er mange ivf babyer i magene deres her inne? tok det mange forsøk før det klaffet?noen som har vært hos hausken selv? alltid litt oppløftende og motiverende å høre solskinnshistorier om det man skal gjennom selv...håper noen vil dele en historie med meg:)))) masse lykke til til dere alle uansett hvordan babyen "havnet"i magen;))) klem fra
lillebie på`n igjen Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 heisann, og lykke til med IVF forsøkene dine ) Jeg har en liten ivf baby på 11+6 uker i magen, som kom til på 3 og siste forsøk i pakken vår ( + ett avbrutt forsøk pga for få eggposer) Det har vært en lang og kronglete vei, med 2 overstimuleringer- sykehusinnleggelser og hele pakka, men vet du? det er alt glemt den dagen spira sitter ) Vi holdt til på Nordica i København, og på siste forsøket som det klaffet på hadde vi Assisted Hatching på eggene ( de lager hull på "eggeskallet" med laser slik at det skal bli lettere å feste seg ) pluss at vi prøvde akupunktur , startet 3 uker før innsett! Lykke til videre, så får vi håpe du er en av de som klarer det på 1. forsøk )
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2009 lillebie har gull i magen!!!takk for svar:)) så glad på dine vegne at det klaffet etter den kronglete veien!! makan hva man må gjenom for å få det man vil her i livet.... gratulerer så masse med lille babyen i magen!!så koselig:))ass.hatching hørtes jo flott ut da;)heelt utrolig hva som går an hæ??glad vi lever i det årstallet vi gjør og kan få så mye hjelp..tenke på de som var i vår situasjon for femti år siden liksom:((((det gjelder å finne alle tenkelige lyspunkt noen ganger hehehe...håper vi klarer det på første forsøk jeg også!!slitsomme greier dette her men må bare "gjøre" og ikke tenke så mye føler jeg..må jo gjennom dette uansett så ingen vits å gnage så veldig på det..ja det var da tankene mine på en rasjonell og følelsesmessig fin dag hehehe;))) tankene stresser vel med dette her helt til alt er i boks enten jeg vil eller ikke...gleder oss gjør vi uansett.)) takk for svar lillebie med gull i magen og ønsker deg all mulig lykke videre!!klem:)
L<3E<3 Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Heihei. Jeg venter IVF-baby. satt på første innsett:) dette der fryseforsøk da,pga av at jeg ble oversimulert og måtte vente med å få innsett..
dena70 Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 Hei, jeg har en ivf/icsi sønn på 1,5 år, som sover søtt i senga si akkurat nå. Det var vårt første forsøk, så vi var utrolig heldige! Vi fikk også tre på frys, men kun ett overlevde til transfer, men det ble ingen søsken ut av det. Nå er jeg gravid igjen på vårt første søsken forsøk icsi, og håper spiren(e) klorer seg fast i 8 mnd til! Dette håper jeg gir deg tillitt til at det er mulg å få barn, selv om det virker ganske så håpløst til tider. Ønsker deg masse lykke til med forsøket til høsten
Tess 83 Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 Jeg har en IVF eller egt ICSI baby i magen. Den satt på 2. forsøk på Rikshospitalet. Det jeg gjorde annerledes denne gangen var å kutte ut alkohol og koffein før jeg begynte på medisiner. Jeg har også gått til akupunktur hos ei koselig dame på Majorsua som har spesialisert seg på akupunktur i forbindelse med IVF. Det er ikke sikkert at det var det som gjorde utslaget denne gangen, men man veit jo aldri.. Jeg er ikke mer en 5 uker på vei, men det skal gå bra!! :-)
Gjest Skrevet 21. mai 2009 #8 Skrevet 21. mai 2009 Nå hører ikke jeg til på 1.trimester, men jeg har en ivf gutt på 11 mnd og venter enda en liten mirakelprins i August. Førstemann ble vi gravide med på 4. innsetting. Var gjennom en overstimulering, en SA, 2 avbrutte og 2 negative forsøk før han ble til. Men gjett om det var verdt det:-) Lille i magen satt på 1. fryseforsøk:-) Helt fantastisk. Så jeg som forareet par år siden trodde jeg aldri skulle bli mamma har snart 2 små mirakelbabyer:-) Jeg har ikke vært hos Hausken selv, men vi vurderte å bytte over dit så har snakket med han på tlf noen ganger. Vet om flere som har lykkes hos han etter mange negative forsøk i det offentlige. Har bare hørt positivt om både han og de andre som jobber der. Masse lykke til med forsøk og håper det snart bor en liten spire i magen din:-) Husk at de aller fleste lykkes!
Håper 82 Skrevet 31. mai 2009 #9 Skrevet 31. mai 2009 Jeg er gravid.Hadde et mislykket ordinært forsøk først og nå fryseforsøk og spiren sitter foreløpi
b77h Skrevet 1. juni 2009 #10 Skrevet 1. juni 2009 Hei Jeg har hoppet over fra assistert befruktning til hit...Er gravid nå på 2.forsøk. Ble også gravid på ørste icsi forsøk, men mistet i uke 5/6. Vi har vært hos Hausken begge gangene og vært veldig fornøyde med det :-) Lykke til !
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 1. juni 2009 hei hei dere!! så flott å lese at så mange har lykkes:)gleder meg veldig nå!! i morgn er første besøk hos hausken og vi er veldig spet nå!!) lykke til til dere som venter på babyene deres...føler av og til at jeg aaldri vil få flere barn men det skal det bli en ordnings på nå klem til alle dere snille jenter some r så god å ha her inne:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #13 Skrevet 1. juni 2009 hmmm...innlegget mitt ble ikke reg.så jeg dyttet men dte hjalp ikke så nå DYYYYYYTTTTTER JEG IGJEN!!)))))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå