Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan får dere babyene til og sove mellom måltidene? har lest at babyer bør sove ca 1 til 3 timer mellom måltidene. og hvor lenge er de våken i slengen?

mi jente sover hele natta ca. 6 til 7 timer,men får henne ikke til og sove mellom hvert måltid bestandig. ser de dagene jeg klarer og få henne til og sove litt mellom måltidene på dagen,at hun er i godt humør.

blir hun overtrøtt,blir hun krakilsk!!:0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei frøken som er litt over 2 mnd. Hun sover mellom hvert måltid, men da enten kun ute i vognen sin eller når vi går tur. Ikke snakk om at hun vil sove inne på dagtid(: Legger henne også når jeg merker hun begynner å bli litt trett, eller etter klokken ( er som oftest oppe ca 1,5 timer mellom hver soverunde).

Går sovingen som den skal har vi en solstråle stort sett hele dagen(:

Skrevet

Gutten min er 2,5 mnd og han sover mellom hvert måltid, ja. Han spiser hver tredje time på dagen. Hvis vi er hjemme legger jeg han enten i sengen eller vogna når jeg ser at han begynner å bli trett (gjesper, trette øyne, ukontrollerte, bråe bevegelser med armer og ben), og da sovner han stortsett av seg selv. Hvis vi er ute på tur sover han stortsett hele turen, han blir sikkert ekstra trett av å bli trillet. Han er sjelden våken mer enn 1,5 til 2 timer om gangen. Noen ganger sover han 2 timer, mens andre ganger 10 minutter, det varierer veldig. Hvis jeg ikke legger han tidsnok når han blir trett blir han overtrett og da får han IKKE sove og gråter til han blir så trett at han sovner.. det er ikke kult, og derfor er jeg blitt veldig flink til å legge han tidsnok...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...