meandmylittle Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Huff og huff,føler meg totalt utslitt! Masse kraftige kynnere som jeg må omtrent puste meg igjennom, mister pusten for ingenting,til og med når jeg ligger og sover. Har holdt på å svime av to ganger pga dette. Verking i beina har jeg begynt å få nå også. Har måttet sitte og sove i to netter pga pusten og skikkelig vond rygg. Våknet opp i natt meg skikkelig mensmurring,trodde jeg holdt på å få magesjau,men det var det ikke gitt. Hva skjer,jeg har jo ikke termin før om seks uker,er nå i uke 33..??? Føles ut som at ting kan begynne å skje når som helst nå faktisk...Så har derfor begynt å pakke fødebagen jeg da,en smule tidlig vil jeg nå si,men skal det virkelig være sånn her frem til termin??? Beklager syteinnlegget mitt kjære jenter...:-)
*25/06-09* Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Har det på akkurat samme måte.. er 33 uker på vei jeg også. Har tenkt på og pakke bagen snart jeg også
Suss@ med 3 gutter Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Bare for å være skikkelig kjip, så kan det tilogmed gå to uker over termin;) Men høres jo ut som om du kommer til og føde før det, håper det. Lykke til:)
meandmylittle Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2009 Ja,og tanken på å måtte gå mye over termin får meg nesten til å kaste opp altså! Men godt å høre at det er fler enn meg som føler det sånn da:-) Så håper jeg så inderlig at lillegutt føler seg klar til å komme ut et par uker før tida:-) Lykke til til dere andre også :-)
meandmylittle Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2009 Jo,glemte å spørre,om det er noen som vet da. Er det vanlig å få så mange tegn på at fødselen nærmer seg alledere i uke 33?? Er dette bare en modningsprosess tro? Er førstegangs,så aner jo ingenting.. Men etter det jeg har lest,så er ikke disse plangene "vanlig" før lenger ut i svangerskapet,altså uke 38-39... Takk for svar:-)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 18. mai 2009 #7 Skrevet 18. mai 2009 Nei tror desverre det er ganske vanlig å begynne så tidlig.. Med første beg jeg å murre i uke30, og da fødte jeg i uke 38.. Denne gangen beg jeg mye senere men det har vært mye mer inntenst enn sist.. Ca uke 36, og har 3 dager til termin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå