Belle76 Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Hvor mye vann i kroppen må en ha for å bli satt i gang? Jeg går nå i min 37 uke, har hatt ekstremt mye vann i kroppen i lang tid. jordmor skriver 3, på en skala fra 0-3. Nå ska det og sies at jeg har lagt på meg 6,5 kg på 3 uker... Nå kjennes det ut for at føttene mine fra knærne og ned sprenges. Det er skikkelig smertefullt.
Gjest Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Tror ikke de igangsetter pga mye vann i kroppen i seg selv. Hadde også ekstremt mye vann i kroppen med førstemann. Gikk opp 15 kg på litt over 4 uker og hadde 3++ i ødem på slutten, var vondt å gå, fikk ikke på meg mannen sine 4 nummer fort store sko, fikk ikke på klokken, ringen gikk ikke engang forbi øverste leddet påfingeren, mange smykker passet ikke osv. Helt vannvittig, bokstavelig talt ;-) Ble igangsatt på termin da jeg hadde utviklet svk.forgiftning, men ble ikke tilbudet noe før det nei. Var deilig når fødselen var over da, gikk ned 18 kg de første tre dagene, og ytterlige 9 kg uken etter. Du får ta det rolig, drikke mye vann og spise lite salt, så kanskje du kan stagge økning litt i det minste. Er ikke noe godt å gå med mye vann i kroppen. Merker det en del allerede nå i uke 29, har 2 i ødem og lurer på hvor det vil ende.... Du har min fulle sympati i hvertfall! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå