Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Fant ut i går at jeg er på vei med 3. mann, ikke planlagt men helt velkommen fra min side. Han er fornøyd med 2 små sånn er det bare med den saken.
Tommage♀♂ Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Det burde han vel strengt tatt tenkt på før han gjorde deg gravid, eller?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 tja, han har vel stått på for at vi skal bruke kondom, mens jeg har nektet og sagt at jeg er i en sikker periode nå, uten å helt å ha tenkt meg om.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Da er det vel strengt tatt du som har driti deg ut da...
Gjest -<<- Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Du får vel diskutere saken med ham? Skjønner godt om mannen er grinete dersom du har nektet å bruke prevensjon og insistert på at du er i en "sikker periode." Men til syvende og sist er det din beslutning, selv om det selvsagt er en fordel for forholdet at dere blir enige.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #6 Skrevet 18. mai 2009 Altså, har jeg forstått det riktig? Du lyver for mannen din og lurer han og blir gravid med han. Og nå er du sur for at han ønsker du skal ta abort? hører du hvor dumt det høres ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå