vennendin Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Hei!! Min svoger vil ha oss med en uke på ferie.. (8 timer med bil hver vei) tre, fire uker før termin.. Hva ville dere gjort?
Ettervinterkommervår Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Hadde nok ikke dratt nei... Av flere grunner: litt vel langt vekke dersom noe skulle skje (selvom det er lite sannsynlig), det er ubehagelig å sitte høygravid og så lenge i bil... Det er sikkert flere grunner også som jeg ikke kommer på i farten...
mortilgutt Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Så koseleg då! Personleg så hadde ikkje eg orka.....eg kjenner det er best å berre vere heime. Eg trur ikkje eg hadde vilt heller så nær fødselen. Det er travelt å køyra så langt, og utmattande. Det er viktig at me får nok kvile no før fødselen, og reise på ferie å få mange nye(?) inntrykk er travelt. Kan mest garantere at du ikkje er særleg opplagd når du kjem heim. du får gjere som du sjølv kjenner det, men eg hadde ikkje reist! Ta godt vare på deg sjølv denne tida - ingen andre gjer det!!! Lukke til med dei siste vekene!
Bøtteknott Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Du vet nok best selv hvordan formen din er, om du klarer bilturen. (Kan jo legge inn et par stopp, da) Jeg skal på tur om 2 uker, og da har jeg 4-5 uker igjen. 7 timer med bil og ferge.. Men formen min er bra, og vi legger inn en god del stopp underveis. Jeg tenker som så at om noe skulle skje, har de sykehus dit jeg skal også, så er ikke veldig bekymret for det heller. Så hvis du føler formen er bra, hvorfor ikke? Kan jo være godt å få et avbrekk før babyen kommer også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå