Gå til innhold

barnetv små einsteins....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hihi, kan ikke annet enn å le...

når musikken kommer på små einsteins, klassisk musikk.... da holder min sønn seg for ørene... hahahaha, like IKKE slik musikk nei, tydelig det;)

artige små barn ja;) han blir 3 år i septeber;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mens gutten min sitter som klista til skjermen når disse 4 vennen er på og han nynner klassisk når han leker for seg selv... ;-)

Skrevet

hehe, artigt;) gutten min liker programmet, bare ikke musikken;)

*ler* nynner klassisk musikk, hehe;)

Skrevet

hehe... min gutt elsker musikken og programmet og alt!! :) De er herlige ja!

Skrevet

Her klapper hun vilt, og hjelper Romskip med det ene og det andre. Kjempesøtt! Syntes det er et bra barne tv program for de minste jeg:) (hun er 2,5 år:)

Skrevet

Åh jada, små einsteins elskes her i huset av begge jentene (5,5 år og 3år) Jentene koser seg glugg i hjel og klapper og danser.... Mammaen derimot holder for ørene og gleder seg til det er over!!! Får helt noja av den klassiske musikken, den er sååååååååå irriterendes høy også!! Uff! hehe..... men veldig bra program for ungene, lærerikt etc. Så mammaen rømmer heller stua mens det står på... :)

Skrevet

Hehe ikke akkurat den musikken ungene idag hører mest på nei...men vesla mi på tre eelsker den serien!! Mye pga musikken - men det er nok fordi hun generelt elsker musikk og sang da. Stort sett går det i rock n roll og metal her hjemme, og hun vil som oftest høre på Kiss - så hun er vel glad til at det er noen andre toner i verden også hihi

Skrevet

Datteren vår på 2 år og 9 mnd sitter også helt oppslukt. I går ble det middag samtidig som barne-tv (noe vi vanligvis prøver å unngå) og da "falt hun helt i staver". Måtte be henne ta en ny bit hele tiden, så langt inn i historien at hun glemte å spise. Og det selv om hun hadde sett den samme episoden bare et par dager tidligere..... det irriterer meg at de f.eks. sender samme episoden på morgen på lørdager som på kvelden mandag (kan da ikke være vanskelig å lage en liten forskyvning slik at det i alle fall er noen uker mellom), men det spiller tydeligvis ingen rolle for henne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...