Gå til innhold

Siste dag på 1. trimester :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...for en deilig følelse! tenk at det endelig ble min tur til å skal krysse 12 uker :o)

Lykke til videre jenter, vi sees inne på 2. trimester :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, ikke før har jeg kommet meg inn her så forsvinner du ut! Du går i alle fall i riktig retning :-) og om 7 uker og en dag kommer jeg etter deg inn på 2.tri!

Er det imorgen du blir 12 uker altså? I så fall skifter vi uke samme dag, og jeg kommer etter om 7 uker.

Kos deg masse! Viser magen enda?

Skrevet

Lykke til videre :) Håper jeg ser deg der inne om ca 4 uker :)

Skrevet

hihi ja og jeg er baaare glad at jeg "forsvinner" over i 2 tri :o)

ja jeg er 11+6 i dag- så ja da skifter vi uke likt :o) gleder meg til å se deg komme etter om akkurat 7 uker :o)

jeg er godt polstra på magen fra før, og har vært overstimulert og veldig opplbåst fra før med stooor mage, det har roet seg nå, men kjenner at under polstringa begynner det å bli en anelse hardt, og jeg ser bare litt tykk ut enda hehe. men det "korrigerer" vel seg etterhvert hihi :o)

klem

Skrevet

Hei lillebie)så kos at alt er bra med deg!!kjempeglad på dine vegne;)lykke tl videre på 2 triimester;)dette unner jeg deg av hele mitt hjerte...klem fra meg som så inderlig gjerne skulle rusla over til 2 trimester sammen med deg;( klem til deg og kona fra meg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...