frakk Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Jeg har en jente som har bursdag til helgen - 8 er tallet i år :-) Men hva er gøy å holde på med på den alderen da? De blir ca. 14 stk - både gutter og jenter. Det blir en inne-bursdag sannsynligvis, vi bor på vestlandet - her regner det ofte ;-) Det eneste hun har uttalt seg om er at hun ikke vil ha flasketuten peker på & fisking - de er blitt for store til dette nå(!) Har dere noen gode forslag?
LillyLilly Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Vi har brukt å leke stol leken og den som er ute i hver omgang få godteposen sin da. Ellers var jo tegnefilm alltid en klassiker når jeg selv var liten (bor også på vestlandet ) Og nå når jeg sitter her og skriver så kommer jeg ikke på en dritt!! hehe
frakk Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2009 Det med stolleken var jo en glimrende ide! Det skal jeg foreslå for datteren min når hun er tilbake fra trening. Film tror jeg ikke det blir tid til - besøket varer jo kun i 2 timer... takk for forslag, og til alle dere andre: Flere gode forslag tas mot med glede!
TøffiTrynet☠ Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 *Tegne hale på grisen *Lakrislisse-spise-konkurranse! (Se hvem som blir først ferdig med å spise Lakrislisser uten hjelp av hendene) *Mime-lek *Kims lek
Vilja<3 Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Skru på musikk og la dem danse. Når du ( eller en av barna) skrur av/skrur helt ned lyden må alle stå stille som statuer. Dem som beveger seg er ute. Flasketuten peker på Quis. Lag noen spm (relevant til dem) med svaralternativ. Del opp i lag og tell opp flest rette etterpå. Kjøp en liten premie til laget som vinner. ( eks hva heter dronningen vår? Sonja, Astrid eller Petra:)
frakk Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2009 Det strømmer på med ideer, så BRA! Tusen takk alle sammen, er spent på hva datteren min bestemmer seg for! Flere forslag folkens?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå